Arteria chce budować biznes zagranicą

Strategia giełdowej spółki Arteria zakłada, że w ciągu najbliższego roku zwiększy się zatrudnienie i wielkość przychodów z segmentu call center. Zwiększy się przynajmniej do poziomu odpowiadającego liczącym się spółkom tej branży w skali Europy – poinformował w liście do akcjonariuszy Marcin Marzec – prezes Arteria S.A.

Strategia giełdowej spółki Arteria zakłada, że w ciągu najbliższego roku zwiększy się zatrudnienie i wielkość przychodów z segmentu call center[1]. Zwiększy się przynajmniej do poziomu odpowiadającego liczącym się spółkom tej branży w skali Europy – poinformował w liście do akcjonariuszy Marcin Marzec – prezes Arteria S.A.

„Dziś możemy pochwalić się stabilnym i mocno zdywersyfikowanym portfolio klientów, z którymi grupa kapitałowa Arteria powiązana jest długoletnimi kontraktami pochodzącymi głównie z branży energetycznej, finansowej, wydawniczej i telekomunikacyjnej. Strategicznym kierunkiem w rozwoju tego segmentu jest biznes budowany zagranicą” czytamy w liście.

To prawda. Arteria od 2015 roku realizuje projekt obsługi klientów i sprzedaży reklam w wiodącej wyszukiwarce internetowej. – Skala projektu rośnie nieprzerwanie od początku 2015 roku. Aktualnie trwają intensywne testy i przygotowania do poszerzenia portfolio obsługiwanych krajów o kolejny rynek, tym razem z Europy Zachodniej. W 2016 roku poczynione zostały dalsze kroki w kierunku zagranicznej ekspansji grupy kapitałowej z usługami call center, których efektem są zaawansowane rozmowy dotyczące wejścia na rynek niemiecki. Celem zarządu na najbliższy rok jest stopniowe zwiększenie ilości w tym segmencie do poziomu odpowiadającego liczącym się spółkom z tej branży w skali europejskiej. Ten kierunek rozwoju pozostaje priorytetem na 2017 rok.

Aktualnie Arteria realizuje ten projekt na dziesięciu rynkach Europy Środkowej i Wschodniej – Litwie, Polsce, Kazachstanie, Białorusi, Słowacji, Czechach, Węgrach, Rumunii, Ukrainy i Rosji.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *