Motion.ai – automatyczne czaty zintegrowane z SerwerSMS.pl

Motion.ai to rozwiązanie pomagające prowadzić czaty z klientami w zautomatyzowany sposób, opierając się na botach. Teraz dzięki integracji z SerwerSMS.pl można zbudować schemat komunikacji SMS bazujący na odpowiedziach odbiorcy wiadomości.

Motion.ai to rozwiązanie pomagające prowadzić czaty z klientami w zautomatyzowany sposób, opierając się na botach. Teraz dzięki integracji z SerwerSMS.pl można zbudować schemat komunikacji SMS bazujący na odpowiedziach odbiorcy wiadomości.

Budując schematy ustalonej ścieżki komunikacyjnej w systemie Motion.ai, użytkownicy są w stanie prowadzić automatyczny czat z „konsultantami” firmy. Podobnie działa integracja oparta o wysyłkę wiadomości SMS. Takie rozwiązanie oszczędza przede wszystkim czas potrzebny na fizyczne pisanie i obsługę wiadomości.

W ramach integracji możliwe jest prowadzenie ciągłej konwersacji między klientem a „botem”, rozpoczęcie konwersacji za pomocą formularza („Wyślij SMS”), dodawanie nowej nazwy nadawcy lub podgląd aktualnej listy („Nazwy nadawcy”) czy podgląd stanu konta SerwerSMS.pl („Konto”).



Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Chcemy leczyć przez telefon i internet

Usługi telemedyczne, mimo że są oferowane na polskim rynku dopiero od 2016 r., zyskują coraz większą popularność. Pacjenci, którzy zdecydowali się skorzystać z konsultacji przez telefon, czat czy wideo, coraz bardziej doceniają tę formę kontaktu z lekarzem. Telemedycyna to szansa na poprawę jakości opieki medycznej – podkreśla Anna Rulkiewicz, prezes Grupy LUX MED, która od 2 lat oferuje takie usługi pacjentom.
więcej

AI pomogła stworzyć Grafik Optymalny

Polacy nienawidzą czekać. Co drugi klient (46%) jest skłonny zrezygnować z zakupów, widząc tłum oczekujący na obsługę. Czekamy na kuriera, na jedzenie, do lekarza, na poczcie i na rozmowę z konsultantem. Automatyzacja sklepów i zwalnianie kasjerów oraz chatboty nie są zatem rozwiązaniem przyspieszającym czas oczekiwania. Prawdziwy powód? Źle ułożony grafik pracowników. Karolina Dolaś wykorzystując sztuczną inteligencję, stworzyła Grafik Optymalny - narzędzie, które dzisiaj pomaga sprawnie obsługiwać klientów największym firmom w Polsce.
więcej

Voicetel Communications uruchamia nowy serwis korporacyjny

Spółka Voicetel Communications uruchomiła nowy serwis korporacyjny, dostępny pod adresem www.voicetel.pl. Nowa witryna w przejrzysty i atrakcyjny sposób prezentuje informacje o spółce, technologie i produkty tworzone przez Voicetel, a także portfolio tytułów prasowych, w których pojawiły się publikacje na temat firmy.