Mniej placówek bankowych, BIG DATA i 40% wzrost w kanałach cyfrowych

Alior Bank w opublikowanej strategii banku na lata 2017-2020 zakłada znaczne zmniejszenie punktów stacjonarnych banku (z 1110 do 880), zmniejszenie o 50% ilości oferowanych klientom produktów oraz nawet 40% wzrost sprzedaży w kanałach digital do 2020 roku.

Alior Bank w opublikowanej strategii banku na lata 2017-2020 zakłada znaczne zmniejszenie punktów stacjonarnych banku (z 1110 do 880), zmniejszenie o 50% ilości oferowanych klientom produktów oraz nawet 40% wzrost sprzedaży w kanałach digital do 2020 roku.

Alior chce wykorzystać także BIG DATA i budowanie profili behawioralnych, które ułatwią segmentację klientów indywidualnych w oparciu o zachowanie, a nie – jak dotychczas – wiek i dochód. Według przedstawionej strategii bank będzie się skupiał na „50% klientów z ponad 75% przychodów z całego segmentu klientów z główną relacją”.

Strategia banku na lata 2017 – 2020:

Pełną prezentację strategii banku przeczytasz tutaj.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Pracownicy kin uruchomili infolinię dla widzów

Co robią kina, gdy są zamknięte? Większość stoi zamknięta. Po salach przemyka się pracownik ochrony. Ale nie na Śląsku. Tutaj pracownicy Kina Światowid, Kina Kosmos, Kinoteatru Rialto w Katowicach, Kina Janosik w Żywcu czy Kina Bałtyk w Raciborzu rozmawiają telefonicznie ze swoimi klientami.
więcej

Prosta Polszczyzna dla Credit Agricole

Umowa i regulamin konta Credit Agricole jako pierwsze dokumenty bankowe w Polsce otrzymały certyfikat Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Dzięki temu klienci banku mogą mieć pewność, że tekst tych dokumentów będzie zrozumiały dla każdego, nawet dla osób bez wiedzy finansowej.
więcej

eBOK Enei wg. klientów najwygodniejszą formą kontaktu

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) staje się najpopularniejszą i najwygodniejszą formą kontaktu z Eneą. Zainteresowanie nią wśród klientów Enei stale rośnie. Od marca 2020 roku o 35% wzrosła liczba nowych kont w eBOK-u. Dodatkowo klienci indywidualni Enei za pośrednictwem eBOK-a mogą teraz także zawierać umowy na produkty Energia+ Pewna cena oraz Energia+ Fachowiec.
więcej

Komputronik otwiera mobilne punkty obsługi klienta

W związku z zamknięciem sklepów w galeriach handlowych Komputronik otwiera alternatywne punkty obsługi klientów, w których będzie można skorzystać z szerokiego wachlarza usług, kupić nowy sprzęt lub odebrać zamówienia internetowe.