Choć rynek przeczuwał to od dawna, to dopiero w listopadzie ubiegłego roku powiedziano to głośno – Avaya zamierza ogłosić upadłość. Miał być to rychły koniec. Nadal tak jest, ale teraz widać światło w tunelu.
Avaya i jej oddział zajmujący się produkcją rozwiązań sieciowych znalazł kupca. Jest nim Extreme Networks. Transakcja opiewa na 100 mln dolarów i jest elementem restrukturyzacji znajdującej się w procesie upadłości spółki. Co ciekawe – oddział ten miał rocznie ok. 200 mln dolarów przychodów rocznie. Docelowo Avaya ma zajmować się tym, co jej wychodziło najlepiej – rozwiązaniami dla contact center[1] i komunikacji zintegrowanej. Całość powinna zamknąć do 30 czerwca tego roku.
Słownik
1. ↑ contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…