Call Center Efektum współpracuje z Provident Polska

2,5 mln osób w wieku produkcyjnym w Polsce to osoby z różnego rodzaju niepełnosprawnościami. Tylko co piąta z nich znajduje zatrudnienie. Provident Polska jest jedną z niewielu firm, która dostrzega potencjał pracowników z niepełnosprawnościami i dzięki współpracy z firmą Efektum wspiera ich w rozwoju zawodowym.

2,5 mln osób w wieku produkcyjnym w Polsce to osoby z różnego rodzaju niepełnosprawnościami. Tylko co piąta z nich znajduje zatrudnienie. Provident Polska jest jedną z niewielu firm, która dostrzega potencjał pracowników z niepełnosprawnościami i dzięki współpracy z firmą Efektum wspiera ich w rozwoju zawodowym.

Pracodawcy niechętnie zatrudniają osoby z niepełnosprawnościami. Jako przyczyny podają liczne bariery, które stoją na drodze do ukształtowania efektywnego modelu współpracy. Obecność na ryku firm takich jak Efektum sprawia, że skala trudności się zmniejsza, a zatrudnienie osoby z niepełnosprawnością staje się bardzo proste.

Firma Efektum oferuje usługi m.in. z zakresu obsługi call center[1]. Jej pracownicy to osoby z niepełnosprawnościami, które pracują z domu, w modelu telepracy. W tej chwili jest to blisko 180 osób z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności.

Osoby z niepełnosprawnościami są sumiennymi i zmotywowanymi pracownikami, nie brak im wykształcenia i kwalifikacji – mówi Wojciech Nadejczyk, Prezes firmy Efektum – Dzięki stałej obserwacji rynku pracy widzimy, że istnieje coraz większe zapotrzebowanie na świadczone przez nas usługi. To efekt tego, że coraz częściej duże korporacje, takie jak Provident Polska, dywersyfikują strukturę zatrudnienia i wspierają jej różnorodność – podkreśla Wojciech Nadejczyk

Jakie warunki powinna spełniać osoba z niepełnosprawnością, która chce zatrudnić się w Efektum? Konieczna jest chęć do pracy, umiejętność sprawnego pisania na komputerze, stałe łącze internetowe (niemobilne) oraz spokojne miejsce do pracy.

Mówiąc o zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, nie można zapominać o efekcie społecznego i finansowego włączenia. Niezwykle ważne jest to, że dzięki pracy osoby z niepełnosprawnościami zyskują niezależność i poczucie bezpieczeństwa. W zamian za to oferują najwyższej jakości usługi oraz zaangażowanie. Współpraca z firmą Efektum to korzyści dla obydwu stron – mówi Agnieszka Krajnik, Koordynator ds. CSR w Provident Polska.

Pracownicy firmy Efektum cenią sobie to, że pracują w przyjaznych warunkach, w zaciszu własnych domów. Od firmy otrzymują umowę o pracę, szkolenia, opiekę koordynatora, ubezpieczenia grupowe i całodobowe wsparcie grupy projektowej.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Grupa OEX uruchamia własny marketplace B2B

Grupa OEX, bazując na swoim wieloletnim doświadczeniu w dostarczaniu usług i technologii w obszarze wsparcia sprzedaży, stworzyła nowe rozwiązanie dla klientów, których celem jest rozwój w eCommerce. Uruchomiona z końcem lutego platforma OEX24.com to rozwiązanie typu one-stop shop, które nie tylko w prosty sposób pozwoli zaistnieć online, ale także daje możliwość zrealizowania w jednym miejscu wszelkich operacji związanych z handlem na rynku krajowym oraz międzynarodowym.
Czytaj więcej

Nowe twarze w zarządzie Voice Contact Center

Do zarządu spółki Voice Contact Center dołączyły Ewa Czarnecka, dotychczasowy dyrektor operacyjny oraz Ewa Depta, zarządzająca sprzedażą. Wspólnie z prezesem, Konradem Rochalskim, kierującym obszarem Zarządzania Dokumentami i Obsługi Klienta w Grupie OEX, będą odpowiadać za dalszy rozwój firmy.