Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

live chat

rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w celu wzbogacenia i uzupełnienia kontaktu telefonicznego w call center, a także występującego jako jedno z mediów wykorzystywanych w contact center. Sama fraza live chat nie znalazła jeszcze dobrego odpowiednika w języku polskim i będąc zapożyczeniem z języka angielskiego, powoli zagnieździła się w slangu informatycznym. Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia czatu z agentem przez stronę internetową. Możliwość czatowania daje użytkownikowi aplikacja komunikatora (obecnie najczęściej stosowane są te wykonane w technologii flash lub AJAX), która nie wymaga procesu instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika, oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Agent w rozmowie wykorzystuje aplikację wyposażoną w zestawy narzędzi dających mu wiedzę o rozmówcy, ułatwiających komunikację oraz zaoferowanie możliwie najlepszej pomocy.

Call Center Efektum współpracuje z Provident Polska

2,5 mln osób w wieku produkcyjnym w Polsce to osoby z różnego rodzaju niepełnosprawnościami. Tylko co piąta z nich znajduje zatrudnienie. Provident Polska jest jedną z niewielu firm, która dostrzega potencjał pracowników z niepełnosprawnościami i dzięki współpracy z firmą Efektum wspiera ich w rozwoju zawodowym.

2,5 mln osób w wieku produkcyjnym w Polsce to osoby z różnego rodzaju niepełnosprawnościami. Tylko co piąta z nich znajduje zatrudnienie. Provident Polska jest jedną z niewielu firm, która dostrzega potencjał pracowników z niepełnosprawnościami i dzięki współpracy z firmą Efektum wspiera ich w rozwoju zawodowym.

Pracodawcy niechętnie zatrudniają osoby z niepełnosprawnościami. Jako przyczyny podają liczne bariery, które stoją na drodze do ukształtowania efektywnego modelu współpracy. Obecność na ryku firm takich jak Efektum sprawia, że skala trudności się zmniejsza, a zatrudnienie osoby z niepełnosprawnością staje się bardzo proste.

Firma Efektum oferuje usługi m.in. z zakresu obsługi call center. Jej pracownicy to osoby z niepełnosprawnościami, które pracują z domu, w modelu telepracy. W tej chwili jest to blisko 180 osób z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności.

Osoby z niepełnosprawnościami są sumiennymi i zmotywowanymi pracownikami, nie brak im wykształcenia i kwalifikacji – mówi Wojciech Nadejczyk, Prezes firmy Efektum – Dzięki stałej obserwacji rynku pracy widzimy, że istnieje coraz większe zapotrzebowanie na świadczone przez nas usługi. To efekt tego, że coraz częściej duże korporacje, takie jak Provident Polska, dywersyfikują strukturę zatrudnienia i wspierają jej różnorodność – podkreśla Wojciech Nadejczyk

Jakie warunki powinna spełniać osoba z niepełnosprawnością, która chce zatrudnić się w Efektum? Konieczna jest chęć do pracy, umiejętność sprawnego pisania na komputerze, stałe łącze internetowe (niemobilne) oraz spokojne miejsce do pracy.

Mówiąc o zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, nie można zapominać o efekcie społecznego i finansowego włączenia. Niezwykle ważne jest to, że dzięki pracy osoby z niepełnosprawnościami zyskują niezależność i poczucie bezpieczeństwa. W zamian za to oferują najwyższej jakości usługi oraz zaangażowanie. Współpraca z firmą Efektum to korzyści dla obydwu stron – mówi Agnieszka Krajnik, Koordynator ds. CSR w Provident Polska.

Pracownicy firmy Efektum cenią sobie to, że pracują w przyjaznych warunkach, w zaciszu własnych domów. Od firmy otrzymują umowę o pracę, szkolenia, opiekę koordynatora, ubezpieczenia grupowe i całodobowe wsparcie grupy projektowej.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Jak obniżyć koszty contact center i poprawić wynik?

To pytanie zadają sobie chyba wszyscy menadżerowie w branży call center. O ile sama branża ma się dobrze i z roku na rok notuje wzrosty, o tyle przedsiębiorcy stoją przed sporym wyzwaniem, jakim jest dopasowanie struktury swoich centrów kontaktu do wyzwań współczesnego rynku.
więcej

Nowe dane nt. polskiej branży outsourcing cc

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz kolejny opublikowało raport z badania polskiej branży outsourcing cc. Badanie to unikalny na skalę europejską, realizowany zgodnie z najwyższymi standardami projekt prowadzony cyklicznie od roku 2014 w formule kompleksowych wywiadów z przedstawicielami branży.