Connect with us

Cube.ITG i Betacom z najkorzystniejszą ofertą w przetargu dla Ministerstwa Finansów

TECHNOLOGIE

Cube.ITG i Betacom z najkorzystniejszą ofertą w przetargu dla Ministerstwa Finansów

Cube.ITG S.A. razem w konsorcjum z Betacom, złożył najkorzystniejszą ofertę w wysokości 53,9 mln zł brutto w postępowaniu prowadzonym dla Centrum Przetwarzania Danych MF. To kolejny duży przetarg IT oznaczające ożywienie w sektorze administracji publicznej.

W postępowaniu pt. „Budowa usługi odtworzenia po katastrofie dla kluczowych usług elektronicznych resortu finansów” (PN/19/16/VAD) wzięło udział 9 oferentów, w tym najważniejsze podmioty branży rozwiązań IT.

– Złożona przez nas oferta była jedną z najbardziej złożonych i zaawansowanych, jakie proponowaliśmy w ostatnim czasie. To już kolejny znaczące postępowanie, w którym biorąc udział jesteśmy w stanie zaproponować atrakcyjną cenę zarówno dla naszej Spółki, jak i dla przetargodawcy. Cieszy także widoczne ożywienie w sektorze zamówień publicznych, co pozwala z optymizmem patrzeć na 2017 rok – mówi Marek Girek, Prezes Zarządu Cube.ITG i jego główny Akcjonariusz.

Spółka w minionym miesiącu informowała o złożeniu samodzielnej oferty dla Centralnego Ośrodka Informatyki w postępowaniu o wysokości 100 mln zł. Przetarg obejmuje świadczenie kompleksowych usług w zakresie zapewnienia zasobów ludzkich z sektora IT przez 3 lata. Cube.ITG uczestniczy obecnie w postępowaniach, których wartość przekracza ponad 200 mln zł.

Spółka w 2017 r. pozyskała również zamówienie dla KGHM Polska Miedź na świadczenie prowadzenia prac analitycznych, projektowych i programistycznych w trybie „Time and Material” oraz złożyła najkorzystniejszą ofertę w ramach postępowania przetargowego organizowanego przez Centrum Medyczno-Diagnostycznego w Siedlcach. Przetarg obejmował realizację zadań w oparciu o produkty własnych licencji z GK Cube.ITG.

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE