Connect with us

Genesys przejmuje

AKTUALNOŚCI

Genesys przejmuje

Firma Genesys poinformowała o sfinalizowaniu przejęcia prywatnej firmy Silver Lining Solutions Ltd., dostawcy wiodących rozwiązań w zakresie zarządzania komfortem pracy oraz wydajnością pracowników.

Silver Lining Solutions rozwija rozwiązania, które ułatwiają firmie tworzenie przyjaznego środowiska pracy, a co za tym idzie, wpływają na wzrost motywacji i wydajności pracy zespołu. Wysoka lojalność i zadowolenie z pracy przekłada się z kolei na zwiększenie jakości obsługi klienta zewnętrznego, sprzedaży i efektywności operacyjnej firmy oraz zmniejszenie kosztów działalności.

“Silver Lining Solutions był partnerem Genesys od 2009 roku, zatem ich rozwiązania są świetnie zintegrowane z naszym portfolio” – powiedział Paul Segre, dyrektor naczelny Genesys. – „Przejęcie pozwoli nam zachować pozycję lidera na dynamicznie zmieniającym się rynku. Ocena zachowania, umiejętności i zdolności pracowników jest kluczowa dla rozumienia i zarządzania całkowitą wydajnością zespołu – i prowadzi do zwiększenia jakości obsługi klienta i konkurencyjności biznesu.”

Kompleksowe rozwiązanie Genesys do zarządzania zasobami ludzkimi zwiększa komfort pracy i motywację zespołu m.in. poprzez uwzględnianie preferencji pracowników, programy nagród i rekompensat oraz system komunikacji wewnętrznej. Równocześnie rozwiązanie dopasowuje zasoby personalne do potrzeb biznesowych firmy, biorąc pod uwagę okresowe kampanie, sezonowe szczyty popytu itp. Co ważne, system jest zgodny z przepisami polskiego prawa pracy.

“To wydarzenie podkreśla naszą strategię przyspieszania organicznego wzrostu dzięki przejęciom, które uzupełniają naszą ofertę produktami najlepszymi w swojej dziedzinie” – dodał Paul Segre. – „Naszym celem jest nie tylko pomaganie naszym klientom w uzyskaniu przewagi konkurencyjnej, ale również zapewnienie najlepszej obsługi klienta na świecie.”

Redakcja

CCNEWS.pl to jedyny specjalistyczny newsowo-publicystyczny wortal internetowy w Polsce w całości poświęcony zagadnieniom związanym z obsługą klienta, customer services, omnichannel, customer experience i technologiom wykorzystywanym przez centra obsługi klienta. Informuje, edukuje i komentuje aktualne trendy i wydarzenia na Polskim rynku CC. Od 14 lat dostarcza wartościową wiedzę o polskim rynku CC i BPO. Zdaniem niezależnych instytutów badawczych: Instytut Monitorowania Mediów oraz Press Service Monitoring Mediów jesteśmy najchętniej czytanym i najbardziej angażującym swoich czytelników portalem branżowym (branży customer care) w Polsce.

Skomentuj

POPULARNE