Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

próbny balon

taktyka stosowana do rozpoznania granic. Pytamy o hipotetyczną sytuację, żeby wyciągnąć od drugiej strony informacje na temat dalszych ustępstw, często zaczyna się zdaniem ,,Co by było gdybyśmy…”

Voicetel Communications z większym zyskiem

Spółka Voicetel Communications odnotował 1,3 mln zł skonsolidowanego zysku netto w IV kw. 2016 r. wobec 0,77 mln zł zysku rok wcześniej czytamy w raporcie, jaki spółka opublikowała. Zysk operacyjny był także lepszy, niż w rok wcześniej. Wyniósł 1,62 mln zł wobec 0,95 mln zł rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1,86 mln zł w IV kw. 2016 r. wobec 0,98 mln zł rok wcześniej.

Spółka Voicetel Communications odnotował 1,3 mln zł skonsolidowanego zysku netto w IV kw. 2016 r. wobec 0,77 mln zł zysku rok wcześniej czytamy w raporcie, jaki spółka opublikowała. Zysk operacyjny był także lepszy, niż w rok wcześniej. Wyniósł 1,62 mln zł wobec 0,95 mln zł rok wcześniej. Skonsolidowane przychody ze sprzedaży sięgnęły 1,86 mln zł w IV kw. 2016 r. wobec 0,98 mln zł rok wcześniej.

Rok 2016 spółka zamknie skonsolidowanym zyskiem netto w wysokości 3,96 mln zł (do 2,05 mln zł rok wcześniej. Przychody ze sprzedaży wyniosły 5,35 mln zł w porównaniu do 2,64 mln zł rok wcześniej.

– Świetne wyniki finansowe to efekt umów związanych z naszymi platformami Brilliance i Esense, ale kluczowe dla nas są przede wszystkim prace nad rozwojem technologii, w tym nowych produktów, zacieśnianie współpracy z partnerami i budowa kanałów sprzedaży – mówi Dawid Wójcicki.

W IV kwartale spółka kontynuowała prace nad rozwojem platformy Brilliance. Rozpoczęła także prace nad nowym produktem – Dialla. – To rozwiązanie, z którym wiążemy bardzo duże oczekiwania, bo wiemy, że jest odpowiedzią na potrzeby rynku. DIALLA jest dedykowane dla segmentu małych i średnich firm, będzie to modułowy, kompleksowy, bardzo prosty do wdrożenia oraz obsługi produkt, który umożliwi automatyzację procesów obsługi telefonicznej – komentuje Wójcicki.

8 marca ostatecznie zapadnie decyzja akcjonariuszy o upoważnieniu zarządu do podjęcia odpowiednich działań mających na celu przeniesienie notowań spółki na główny parkiet warszawskiej giełdy. Aktualnie jest notowana na NewConect.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Chaos Gears chce przenieść firmy z całego świata do chmury

Passus SA poinformował o inwestycji w nową spółkę Chaos Gears, która specjalizuje w realizacji projektów cloud dla dużych firm i instytucji, a także szybko rozwijających się start-upów. Spółka koncentruje swoją ofertę wokół chmury, a w szczególności technologii Amazon Web Services (AWS), udostępniając szereg usług i narzędzi służących automatyzacji procesu migracji i zarządzania infrastrukturą i aplikacjami w chmurze.
Czytaj więcej

„Chmurowy monopol” może nie służyć bankom

Sektor finansowy coraz szybciej podąża w stronę cyfryzacji i migrowania swoich zasobów do chmury obliczeniowej. Nie tylko ze względu na optymalizację kosztów IT czy problemy z pozyskaniem specjalistów, ale także powszechny zwrot w stronę cyfrowej bankowości. Jak wynika z najnowszej analizy Juniper Research, już do 2026 roku korzystać z niej będzie ponad połowa światowej populacji.
Czytaj więcej

Unified Factory ma list intencyjny z BlueSoft ws. potencjalnej współpracy

Unified Factory i BlueSoft podpisały list intencyjny w sprawie możliwości nawiązania współpracy. Zgodnie z podpisanym dokumentem spółki rozpocznął rozmowy i przeprowadzą wspólne analizy dotyczące możliwości podjęcia współpracy w zakresie pozyskiwania klientów i przygotowywania wspólnych ofert przetargowych na realizację projektów z zakresu automatyzacji obsługi klienta, UC oraz dostępnych w modelu SaaS rozwiązań AI.