Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

live chat

rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w celu wzbogacenia i uzupełnienia kontaktu telefonicznego w call center, a także występującego jako jedno z mediów wykorzystywanych w contact center. Sama fraza live chat nie znalazła jeszcze dobrego odpowiednika w języku polskim i będąc zapożyczeniem z języka angielskiego, powoli zagnieździła się w slangu informatycznym. Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia czatu z agentem przez stronę internetową. Możliwość czatowania daje użytkownikowi aplikacja komunikatora (obecnie najczęściej stosowane są te wykonane w technologii flash lub AJAX), która nie wymaga procesu instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika, oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Agent w rozmowie wykorzystuje aplikację wyposażoną w zestawy narzędzi dających mu wiedzę o rozmówcy, ułatwiających komunikację oraz zaoferowanie możliwie najlepszej pomocy.

Voicetel rusza w drogę na rynek główny GPW

Voicetel Communications rozpoczyna przygotowania do przeniesienia notowań swoich akcji z NewConnect na główny rynek warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Na zwołanym na dzień 8 marca Walnym Zgromadzeniu, Akcjonariusze spółki będą głosować nad uchwałą upoważniającą zarząd do podjęcia działań potrzebnych do tego kroku.

Voicetel Communications rozpoczyna przygotowania do przeniesienia notowań swoich akcji z NewConnect na główny rynek warszawskiej Giełdy Papierów Wartościowych. Na zwołanym na dzień 8 marca Walnym Zgromadzeniu, Akcjonariusze spółki będą głosować nad uchwałą upoważniającą zarząd do podjęcia działań potrzebnych do tego kroku.

Na zdjęciu:
Dawid Wójcicki, prezes zarządu
Voicetel Communications S.A.

– Liczymy na to, że akcje Voicetel jeszcze w tym roku będą notowane na rynku regulowanym. To logiczny krok na drodze rozwoju naszej spółki. W kolejnych tygodniach będziemy pracować nad tym, żeby dokładnie zapoznać inwestorów z naszą strategią, a także podejmiemy kluczowe decyzje dotyczące tego jak dokładnie będzie przebiegał ten proces – powiedział Dawid Wójcicki, prezes zarządu Voicetel Communications S.A.

Voicetel to spółka technologiczna działająca na rynku usług wspierających kontakt z klientami. Jej sztandarowe rozwiązanie Interfejs Dialogowy Brilliance™, wykorzystuje system rozpoznawania mowy i autorskie algorytmy pozwalające na analizę wypowiedzi klienta. Dzięki niemu firma z każdej branży może zautomatyzować pracę swojego call center i ograniczyć obciążenie pracą „żywych” konsultantów. System może odebrać każde połączenie bez względu na obciążenie konsultantów i dostosuje treść rozmowy w oparciu o dane nt. klienta. Spółka rozwija też produkt „DIALLA Artificial Dialog Suite”, który ma stanowić kompleksowe, ustandaryzowane, modułowe rozwiązanie dostarczane w formule COTS (Commercial off-the-shelf).

– Obecnie kluczowy dla nas jest rozwój naszej technologii, ale prowadzimy też ważne rozmowy z potencjalnymi klientami i partnerami. O ich wynikach będziemy informować rynek – zaznaczył wiceprezes Krzysztof Płachta.

W III kwartale tego roku zysk netto Voicetel Communications wyniósł 1,268 mln zł i był o 184% lepszy od osiągniętego przed rokiem. Równocześnie skonsolidowane przychody wzrosły o 78% do 1,577 mln zł.

W skład Grupy Voicetel wchodzi jednostka dominująca Voicetel Communications S.A. oraz spółka Speech Guru, która odpowiada za prace rozwojowe. Od początku roku skonsolidowane przychody Grupy Voicetel wyniosły 3,490 mln zł wobec 1,664 mln zł przed rokiem, a zysk netto wzrósł do 2,563 mln zł wobec 1,169 mln zł w analogicznym okresie poprzedniego roku.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Hejt to problem, z którym boryka się PR, a później obsługa klienta

Internetowy hejt jest dla firm coraz poważniejszym problemem. Mowa nie tylko o negatywnych fałszywych informacjach, które pojawiają się w sieci, lecz także o szkalujących firmę wpisach byłych pracowników. Hejt może zniszczyć lub nadszarpnąć reputację firm, zniechęcić klientów, a w konsekwencji obniżyć poziom przychodów, a nawet doprowadzić do bankructwa.