Armatis LC (ALC), jeden z liderów rynku usług dla biznesu w Europie, powiększa zakres obsługi linii lotniczych o kolejne języki.
Historia współpracy obu firm sięga 2004 roku, kiedy to DataContact (obecnie ALC) rozpoczęła współpracę z liniami lotniczymi. W ciągu tych lat zakres współpracy i obsługiwane języki były elastycznie dopasowywane do wymagań klienta.
Armatis prowadzi od 2015 roku serwis telefoniczny i obsługę mailową dla Wizzair po polsku, czesku, litewsku i łotewsku. Teraz projekt ponownie powiększył się o język angielski i niemiecki.
– Większość linii lotniczych zleca część lub całość procesów związanych z kontaktem z klientami firmom zewnętrznym z wielu powodów – komentuje Łukasz Gębski, Dyrektor Krajowy ALC – Przy budowie strategii biznesowej opartej o outsourcing każda linia lotnicza, oprócz kalkulacji potencjalnych zysków czy oszczędności kosztów musi uwzględnić kilka czynników, które potencjalnie mogą wpłynąć na jakość obsługi klienta, poziom usług i oferowanych produktów. Cieszymy się, że wysiłek wkładany przez nasz zespół został doceniony. Wyrazem jego uznania i zaufania do nas jest właśnie powierzenie nam, serwisu w językach rynków charakteryzujących się wysokimi wymaganiami w zakresie jakości obsługi. – dodaje Łukasz Gębski.
![Postaw mi kawę na buycoffee.to](https://buycoffee.to/img/share-button-primary.png)