Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

4P

Składniki tzw. marketing mix: product (produkt), price (cena), place (miejsce), promotion (promocja). 4P to zespół elementów (instrumentów) za pomocą których możemy oddziaływać na rynek.

Obsługujesz social media w firmie?

Jeśli chciałbyś zadbać o spójność kanałów komunikacji jakie obsługuje Twoje contact center musisz przynajmniej zarezerwować nazwy w różnych serwisach SM. Decyzję o tym, czy Twoja firma będzie obsługiwała komunikację przez wybrane serwisy czy nie – podejmiesz później.

Jeśli chciałbyś zadbać o spójność kanałów komunikacji jakie obsługuje Twoje contact center musisz przynajmniej zarezerwować nazwy w różnych serwisach SM. Decyzję o tym, czy Twoja firma będzie obsługiwała komunikację przez wybrane serwisy czy nie – podejmiesz później.

Jak jednak sprawdzić w setkach serwisów czy używana przez nas nazwa (nick) jest dostępny? Najprostszym rozwiązaniem będzie więc weryfikacja tego, czy ktoś już nam nie zajął nazwy poprzez serwis Namecheckr (https://www.namecheckr.com/).

Aktualnie narzędzie to sprawdza w ciągu kilkunastu sekund takie serwisy i domeny jak:

Blogger, Domain (.com), Domain (.net), Domain (.org), Dribbble, Ello, Facebook, Feedburner, Flickr, Foursquare, GetSatisfaction, Github, Google+, IFTTT, Instagram, Last.FM, Meetup, Myspace, Papaly, Pinterest, Reddit, Spotify, StumbleUpon, Tumblr, Twitter, Vimeo, YouTube.

Twórcy narzędzia deklarują, że lista ta cały czas będzie rozbudowywana.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Wyminąć “śnieżną kulę”, czyli rażąca siła postów

Facebook staje się równoprawnym kanałem kontaktu coraz częściej uwzględnianym w strategii obsługi klienta. Dotyczy to głównie w branży e-commerce, gdzie decyzje zakupowe często zależą od opinii klientów, a Ci chętniej oceniają nie produkt, lecz obsługę i robią to najczęściej w mediach społecznościowych.
więcej

Konsultant, czy jednak self-care?

Zadowolony klient to siła, która zrewolucjonizowała warunki sukcesu marek czy detalistów na rynku ogólnoświatowym, a czynnikiem mającym największy…