Hity stycznia na ccnews.pl

Koniec pierwszego miesiąca nowego roku to dobry moment na podsumowanie tego, co działo się w styczniu. A działo się całkiem sporo.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Koniec pierwszego miesiąca nowego roku to dobry moment na podsumowanie tego, co działo się w styczniu. A działo się całkiem sporo.

Opublikowaliśmy 114 artykułów – czyli dziennie było to średnio prawie 4 teksty. Wysłaliśmy ponad 132 tysiące e-maili do ponad 13 tys. prenumeratorów naszego newslettera. W styczniu nasza baza powiększyła się o 193 nowe adresy e-mail osób związanych z branżą contact center[1].

Najpopularniejszymi artykułami okazały się w styczniu:

  1. 15 mln kary za Granie na czekanie dla T-Mobile (3703 odsłon)
  2. 2 mln kary za telemarketerów Telefonia Polska Razem (2110 odsłon)
  3. Omijają stawkę minimalną pobierając opłaty za… (1691 odsłon)
  4. KE chce, aby telemarketerzy telefonowali z numerów o specjalnym prefiksie (1602 odsłon)
  5. Pracownik kontra manager, czyli 10 błędów najczęściej popełnianych przez managerów (1314 odsłon)
Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *