Comtrust podpisuje umowę z EDF na wdrożenie SAP

Comtrust, polska spółka informatyczna podpisała umowę z EDF Demasz Węgry na wdrożenie systemu SAP Contact Center. Comtrust wygrał przetarg publiczny zorganizowany na Węgrzech pod koniec ubiegłego roku na wybór systemu dla centrum obsługi klienta. Projekt wdrożeniowy startuje w lutym 2017.

Comtrust, polska spółka informatyczna podpisała umowę z EDF Demasz Węgry na wdrożenie systemu SAP Contact Center[1]. Comtrust wygrał przetarg publiczny zorganizowany na Węgrzech pod koniec ubiegłego roku na wybór systemu dla centrum obsługi klienta. Projekt wdrożeniowy startuje w lutym 2017.

Comtrust wdroży w EDF Demasz funkcjonalność SAP Contact Center do zarządzania kontaktami przychodzącymi (inbound), wychodzącymi (outbound) oraz automatyczne serwisy IVR[2]. Ważnym elementem wdrożenia będzie integracja z SAP CRM[3]. W ten sposób powstanie natywnie zintegrowane środowisko, które umożliwi realizację złożonych procesów obsługi klienta po niższych kosztach i w krótszym czasie.

W związku z transformacją rynku energetycznego na Węgrzech planowane jest, aby w przyszłości SAP Contact Center stał się głównym centrum kontaktowym obsługującym miliony kontaktów miesięcznie.

SAP Contact Center jest jednym z wiodących systemów na świecie. Łączy przekaz głosu i danych z systemami informatycznymi oraz bazami danych tworząc jeden, centralnie zarządzany system do zarządzania wszystkimi kontaktami – telefon, email, faks, formularz WWW, Chat, SMS, IVR. Najwięcej korzyści z SAP Contact Center czerpią firmy, które posiadają inne systemy SAP (CRM, ERP) – oprócz bogatej funkcjonalności uzyskują homogeniczną, stabilną infrastrukturę IT, o niskim TCO.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
3. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *