Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

live chat

rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w celu wzbogacenia i uzupełnienia kontaktu telefonicznego w call center, a także występującego jako jedno z mediów wykorzystywanych w contact center. Sama fraza live chat nie znalazła jeszcze dobrego odpowiednika w języku polskim i będąc zapożyczeniem z języka angielskiego, powoli zagnieździła się w slangu informatycznym. Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia czatu z agentem przez stronę internetową. Możliwość czatowania daje użytkownikowi aplikacja komunikatora (obecnie najczęściej stosowane są te wykonane w technologii flash lub AJAX), która nie wymaga procesu instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika, oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Agent w rozmowie wykorzystuje aplikację wyposażoną w zestawy narzędzi dających mu wiedzę o rozmówcy, ułatwiających komunikację oraz zaoferowanie możliwie najlepszej pomocy.

Voicetel Communications nie wyklucza przeprowadzki na główny parkiet GPW

Ubiegłoroczny debiutant giełdowy na rynku NewConnect – firma Voicetel Communications – już wkrótce może zadebiutować na głównym parkiecie warszawskiej giełdy.

Ubiegłoroczny debiutant giełdowy na rynku NewConnect – firma Voicetel Communications – już wkrótce może zadebiutować na głównym parkiecie warszawskiej giełdy.

Od chwili debiutu tej gdańskiej spółki akcje podrożały o prawie 500 procent. Dziś kapitalizacja spółki (czyli jej wartość rynkowa) wynosi ponad 200 mln zł. Z roku na rok podwaja przychody i zyski. W 2015 miała 140% r/r, a w trzecim kwartale 2016 aż 180%. Już sam ten fakt powoduje, że spółka może się cieszyć bardzo dużym zainteresowaniem także na głównym parkiecie.

A z wejściem nie powinni mieć większych problemów, gdyż podstawowym wymogiem formalnym, który spółka musi spełniać, aby w ogóle myśleć o debiucie na głównym rynku GPW, jest kapitalizacja – nie mniejsza niż 12 mln EUR. Voicetel ma ponad 45 mln Euro.

W rozmowie z CCNEWS.pl w grudniu ub. roku Dawid Wójcicki, prezes spółki powiedział, że spółka prowadzi szereg prac związanych z rozbudową oferowanych przez spółkę systemu.

– Prowadzimy już prace nad kolejnymi funkcjonalnościami samej usługi, ale także realizujemy projekty formatujące naszą usługę pod kątem zdefiniowanych grup procesów. A już w chwili obecnej jedna usługa Brilliance to setki możliwych zastosowań.
– Debiut na rynku głównym zwiększa wiarygodność spółki w oczach inwestorów. Prowadzimy obecnie kilka procesów produkcyjnych, na które potrzebne będą pieniądze. Niemniej nie podjęliśmy jeszcze decyzji, czy przenosinom będzie towarzyszyć emisja akcji – tłumaczy dziennikarzom Business Insider Polska – Krzysztof Płachta, wiceprezes Voicetel Communications.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy