Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

skill

inaczej umiejętność, cecha agenta - pojęcie związane ze specjalizowaniem Agentów i SBR. Skillem będzie znajomość języka, procesu lub inna określona przez management cecha / umiejętność agenta.

Na spotkanie w salonie Energi umówisz się przez internet

Już dwa tysiące klientów zarezerwowało przez internet wizytę w salonie sprzedaży Energa Obrót. W październiku firma udostępniła taką możliwość jako pierwszy sprzedawca energii elektrycznej w Polsce.I od razu okazało się, że to strzał w dziesiątkę.

Już dwa tysiące klientów zarezerwowało przez internet wizytę w salonie sprzedaży Energa Obrót. W październiku firma udostępniła taką możliwość jako pierwszy sprzedawca energii elektrycznej w Polsce.I od razu okazało się, że to strzał w dziesiątkę.

Dzięki stronie internetowej firmy, każdy obecny i nowy klient Energi Obrót ma możliwość rezerwacji wizyty w jednym z dziesięciu salonów sprzedaży firmy. Wystarczy wybrać salon, podać dogodną godzinę wizyty oraz swoje dane kontaktowe. Co ważne, z internetowej rezerwacji wizyt mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, jak również przedstawiciele małych przedsiębiorstw. Internetowa rezerwacja możliwa jest dla każdej kategorii spraw obsługiwanych w salonach Energi Obrót.

– Popularność zdalnej rezerwacji wizyt w salonach Energi Obrót przekroczyła nasze oczekiwania. Klienci docenili przede wszystkim możliwość spotkania z konsultantem o ustalonej godzinie oraz dostępność usługi w każdym z naszych dziesięciu salonów. Klienci chwalą także możliwość zaoszczędzenia czasu oraz wygodę tego rozwiązania – mówi Cezary Nowak, Dyrektor Pionu Sprzedaży Rynku Masowego Energa Obrót.

Nowa usługa największą popularnością cieszy się wśród klientów flagowych salonów Energi Obrót w Gdańsku – przy ul. Grunwaldzkiej 472D oraz Obrońców Wybrzeża 1. Każdego miesiąca z rezerwacji przez internet korzysta tam ponad 100 klientów. Jej popularność rośnie także wśród korzystających z salonów w Gdyni, Elblągu, Kaliszu, Toruniu, Olsztynie, Słupsku czy Płocku.

– Stawiamy na wygodę i dopasowanie rozwiązań do oczekiwań naszych klientów, dlatego strona rezerwacje.energa.pl jest dostępna zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. W najbliższych miesiącach udostępnimy również aplikację na smartfony, tak aby zdalne umawianie wizyt w naszych salonach było jeszcze szybsze i wygodniejsze. – dodaje Cezary Nowak.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Nowa wersja aplikacji Santander mobile z biometryczną autoryzacją

Santander Bank Polska udostępnia nową wersję aplikacji mobilnej z biometryczną autoryzacją. Od teraz transakcje można potwierdzać biometrią – odciskiem palca na telefonach z systemem Android lub Touch ID oraz Face ID na telefonach z iOS. To wygodne rozwiązanie pozwala jeszcze szybciej autoryzować transakcje.
więcej

Bank Pocztowy zostaje w hybrydzie

Bank Pocztowy zamierza korzystać z hybrydowego trybu pracy wśród pracowników i ogranicza wykorzystywane powierzchnie biurowe. Jak podkreśla Zarząd, decyzja podyktowana jest sprawdzeniem się takiego modelu pracy w czasie pandemii oraz koniecznością ograniczania kosztów w celu powrotu Banku na ścieżkę trwałej rentowności.
więcej

Alior Bank rozwija bankowość internetową i wprowadza nowe funkcjonalności

Alior Bank kontynuuje rozwój kanałów zdalnych. Tym razem bank uruchomił w bankowości internetowej Alior Online nowe funkcje, pozwalające na zakup ubezpieczenia do pożyczki gotówkowej na wypadek utraty pracy i następstw nieszczęśliwych wypadków od PZU S.A., a także ubezpieczeń z oferty LINK4.