Na spotkanie w salonie Energi umówisz się przez internet

Już dwa tysiące klientów zarezerwowało przez internet wizytę w salonie sprzedaży Energa Obrót. W październiku firma udostępniła taką możliwość jako pierwszy sprzedawca energii elektrycznej w Polsce.I od razu okazało się, że to strzał w dziesiątkę.

Już dwa tysiące klientów zarezerwowało przez internet wizytę w salonie sprzedaży Energa Obrót. W październiku firma udostępniła taką możliwość jako pierwszy sprzedawca energii elektrycznej w Polsce.I od razu okazało się, że to strzał w dziesiątkę.

Dzięki stronie internetowej firmy, każdy obecny i nowy klient Energi Obrót ma możliwość rezerwacji wizyty w jednym z dziesięciu salonów sprzedaży firmy. Wystarczy wybrać salon, podać dogodną godzinę wizyty oraz swoje dane kontaktowe. Co ważne, z internetowej rezerwacji wizyt mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, jak również przedstawiciele małych przedsiębiorstw. Internetowa rezerwacja możliwa jest dla każdej kategorii spraw obsługiwanych w salonach Energi Obrót.

– Popularność zdalnej rezerwacji wizyt w salonach Energi Obrót przekroczyła nasze oczekiwania. Klienci docenili przede wszystkim możliwość spotkania z konsultantem o ustalonej godzinie oraz dostępność usługi w każdym z naszych dziesięciu salonów. Klienci chwalą także możliwość zaoszczędzenia czasu oraz wygodę tego rozwiązania – mówi Cezary Nowak, Dyrektor Pionu Sprzedaży Rynku Masowego Energa Obrót.

Nowa usługa największą popularnością cieszy się wśród klientów flagowych salonów Energi Obrót w Gdańsku – przy ul. Grunwaldzkiej 472D oraz Obrońców Wybrzeża 1. Każdego miesiąca z rezerwacji przez internet korzysta tam ponad 100 klientów. Jej popularność rośnie także wśród korzystających z salonów w Gdyni, Elblągu, Kaliszu, Toruniu, Olsztynie, Słupsku czy Płocku.

– Stawiamy na wygodę i dopasowanie rozwiązań do oczekiwań naszych klientów, dlatego strona rezerwacje.energa.pl jest dostępna zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. W najbliższych miesiącach udostępnimy również aplikację na smartfony, tak aby zdalne umawianie wizyt w naszych salonach było jeszcze szybsze i wygodniejsze. – dodaje Cezary Nowak.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Pracownicy kin uruchomili infolinię dla widzów

Co robią kina, gdy są zamknięte? Większość stoi zamknięta. Po salach przemyka się pracownik ochrony. Ale nie na Śląsku. Tutaj pracownicy Kina Światowid, Kina Kosmos, Kinoteatru Rialto w Katowicach, Kina Janosik w Żywcu czy Kina Bałtyk w Raciborzu rozmawiają telefonicznie ze swoimi klientami.
więcej

Prosta Polszczyzna dla Credit Agricole

Umowa i regulamin konta Credit Agricole jako pierwsze dokumenty bankowe w Polsce otrzymały certyfikat Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego. Dzięki temu klienci banku mogą mieć pewność, że tekst tych dokumentów będzie zrozumiały dla każdego, nawet dla osób bez wiedzy finansowej.
więcej

eBOK Enei wg. klientów najwygodniejszą formą kontaktu

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (eBOK) staje się najpopularniejszą i najwygodniejszą formą kontaktu z Eneą. Zainteresowanie nią wśród klientów Enei stale rośnie. Od marca 2020 roku o 35% wzrosła liczba nowych kont w eBOK-u. Dodatkowo klienci indywidualni Enei za pośrednictwem eBOK-a mogą teraz także zawierać umowy na produkty Energia+ Pewna cena oraz Energia+ Fachowiec.
więcej

Komputronik otwiera mobilne punkty obsługi klienta

W związku z zamknięciem sklepów w galeriach handlowych Komputronik otwiera alternatywne punkty obsługi klientów, w których będzie można skorzystać z szerokiego wachlarza usług, kupić nowy sprzęt lub odebrać zamówienia internetowe.