Wydarzenia roku 2016 – lipiec i sierpień

Rok ma aż 12 miesięcy. My w tym czasie śledziliśmy dla Was najważniejsze wydarzenia dla branży contact center. Opublikowaliśmy w czasie mijającego roku ponad 980 newsów, artykułów, poradników i wywiadów. Dzisiaj chcielibyśmy dokonać analizy tych wszystkich zdarzeń, by wybrać naszym zdaniem najważniejsze. Oto podsumowanie za lipiec i sierpień.

Rok ma aż 12 miesięcy. My w tym czasie śledziliśmy dla Was najważniejsze wydarzenia dla branży contact center[1]. Opublikowaliśmy w czasie mijającego roku ponad 980 newsów, artykułów, poradników i wywiadów. Dzisiaj chcielibyśmy dokonać analizy tych wszystkich zdarzeń, by wybrać naszym zdaniem najważniejsze. Oto podsumowanie za lipiec i sierpień.

LIPIEC

Lipiec przyniósł nam już na samym początku zmiany kadrowe w kilku firmach. Agnieszka Kłos została nowym dyrektorem ds. Sprzedaży i obsługi klienta w Providencie,  Arteria S.A. dokonała zmian swojej w Radzie Nadzorczej. Zmiany nie ominęły technologicznej spółki Integrated Solutions.

Telmon przygotował dla nas cykl artykułów opisujących call center[2] oczyma różnych grup telemarketerów. (Oczami kobiety 50+ , Oczami studenta, wieloletniego pracownika).

W lipcu opublikowaliśmy również prace kandydatów na Ambasadora Call Center. Światło dzienne ujrzał wówczas zwycięski film przygotowany przez zespół pracowników firmy Transcom, w którym główną rolę odebrała Beata Raczkowska.

Z punktu widzenia konsumenta, ale także z punktu widzenia całej branży była informacja o wszczęciu przez UOKiK[3] postępowania w sprawie nieudostępniania przez operatorów telekomunikacyjnych nagrań rozmów sprzedażowych.

REKLAMA

SIERPIEŃ

Sierpień przyniósł nam informację o kolejnym wycieku danych osobowych. Tym razem za wyciek odpowiedzialne były duże kancelarie komornicze. Ale były i dobre informacje. W CCNEWS uruchomiliśmy akcję “Wyzwanie 100 dni” gdzie przez 100 dni publikowaliśmy na łamach naszego serwisu motywacyjny mem z dobrą radą lub cytatem znanej osoby. W sumie z memami miało styczność ponad 30 tys. naszych czytelników.

Dużym zainteresowaniem cieszył się felieton napisany przez Karola Bancerz pt. “Nauczmy się dzielić wiedzą“, ale prawdziwego szumu dokonała lista 25 najważniejszych osób w branży contact center w Polsce. Był to jeden z najpopularniejszych artykułów w wakacje, który w cieci cytowany był ponad 1000 razy.

 

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. UOKiK. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest centralnym organem administracji państwowej. Odpowiada bezpośrednio przed Prezesem Rady Ministrów. Powoływany jest…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *