Uruchomione w 2012 roku przez Netię Centrum Telesprzedaży w Ostrowcu Świętokrzyskim w ostatnich miesiącach znacznie rozbudowano. Dziś pracuje tam 170 osób w tym 120 konsultantów, kierowników i koordynatorów zespołów oraz rekruterów. Dzięki rozbudowie – call center[1] posiada już 200 stanowisk, w związku z tym trwają kolejne rekrutacje do zespołu.
Operator modernizuje też w mieście sieć do standardu światłowodowego pozwalającego na przesył danych z prędkością do 1 Gb/s. W zasięgu sieci Netii znajduje się ponad 21 tys. spośród ok. 25 tys. mieszkań w Ostrowcu Świętokrzyskim (ok. 80 proc. zasięgu).
W sumie inwestycje Netii w Ostrowcu Świętokrzyskim (telecentrum oraz infrastruktura sieciowa) sięgną około 10 mln zł.
Słownik
1. ↑ call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…