Jak smakuje chmura? – Odcinek 6

Kolejny etap wdrożenia można nazwać „dniem premiery” czyli chwilą uruchomienia systemu Cludo dla osób korzystających z contact center Efektum.

Kolejny etap wdrożenia można nazwać „dniem premiery” czyli chwilą uruchomienia systemu Cludo dla osób korzystających z contact center Efektum.

Ten dzień dla inżynierów zaangażowanych w projekt zaczyna się wcześniej niż dla innych osób. Muszą oni być na stanowiskach i obserwować system zanim klient zacznie swoją prace czy zaloguje się do systemu.

Zanim system zostanie ostatecznie uruchomiony trzeba jeszcze raz sprawdzić działanie systemu i pozostawać w ciągłej gotowości podczas uruchomienia. Monitoring polega na sprawdzaniu m.in. czy konsultanci wpisują statusy, czy są poprawnie zestawiane połączenia, czy logi sytemu pokazują na poprawne zachowanie, czy dobrze działają elementy integracji oraz czy zbierają się dane raportowe itd.

Jest to oznaką tego, że praca na aplikacji odbywa się prawidłowo. Prowadzona jest stała komunikacja miedzy osobami zarządzającymi w Efektum a Cludo w celu potwierdzenia poprawności działania lub wyłapania zachowań odbiegających od normy czy zachowań z testów.

W założeniach start miał mieć charakter iteracyjny tzn. przewidywano, że kolejni konsultanci będą się dołączać sukcesywnie w miarę upływu czasu. Rzeczywistość napisała jednak inny scenariusz, a mianowicie ruch był tak duży, że wszyscy konsultanci musieli zostać podłączeni od startu, wszyscy razem.

Pojawił się również niespodziewany problem z konfiguracją firewall’a u klienta Efektum. Połączenia przychodzące zaczęły być blokowane i w rezultacie przestały być przekazywane do konsultantów.

Na szczęście usunięcie problemu nie trwało dłużej niż 20 minut i po tym czasie wszystko wróciło do normy. Dzień uruchomienia Cludo w Efektum można było uznać za sukces.

Jak smakuje chmura” to mini serial, w którym od kuchni pokazujemy proces wdrożenia personalizowanego CCaaS na przykładzie implementacji Cludo Contact Center w firmie Efektum. W poszczególnych odcinkach zobaczycie jak contact center w chmurze pomaga firmie Efektum dostarczać usługi w oparciu o model pracy zdalnej, gdzie praktycznie 100% konsultantów to osoby niepełnosprawne pracujące z domu. Dzięki takiemu modelowi koszty usługi pomniejszone są o wysokość obowiązkowej składki na PFRON.

Kolejny odcinek „Jak smakuje chmura?” już w najbliższy czwartek!

Więcej informacji o partnerach serialu na:

www.cludo.pl www.efektum.pl

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Genesys liderem w kwadrancie Gartnera dla rozwiązań CCaaS

Genesys został wskazany jako lider rynku w magicznym kwadrancie Gartnera dla rozwiązań Contact Center as a Service (CCaaS). Analitycy Gartnera przenalizowali 13 dostawców rozwiązań CCaaS biorąc pod uwagę wizję ich rozwiązań, zdolność do jej realizacji, a także opinię użytkowników.
więcej

Systell z 5 gwiazdkami Titanium Partner 3CX

Firma Systell, dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych uzyskał po raz kolejny tytuł Titanium Partner 3CX. Tym samym od 2 lat firma ta pozostaje jedynym w Polsce partnerem 3CX o tak wysokim statusie współpracy.
więcej

Cludo kupiło Telefonix

Spółka Cludo poinformowało o sfinalizowaniu zakupu 100% udziałów w spółce Telefonix. Jak wskazuje w komunikacie Cludo – spółka staje się jednym z największych dostawców systemów contact center w Polsce.
więcej

Inperly – wirtualny oddział przyszłości od Billennium

Billennium, polska spółka dostarczająca rozwiązania oraz usługi IT dla biznesu, prezentuje In person, remotly, czyli w skrócie – Inperly. Inperly to łatwa we wdrożeniu platforma do wielokanałowej komunikacji, umożliwiająca bezpośredni kontakt pomiędzy firmą a klientem, nawet w przypadku zamknięcia placówek stacjonarnych.