Jak smakuje chmura? Odcinek 4

Każdy system, każdy program komputerowy wymaga poznania przez użytkownika. W przypadku Cludo oferowane są dla użytkowników systemu szkolenia techniczne – zarówno stacjonarne, jak i zdalne. W przypadku Efektum szkolenia odbywały się tylko w trybie zdalnym, z uwagi na duże rozproszenie pracowników i ich niepełnosprawność.

Zasadniczo jednak takie podejście Cludo do szkoleń, oraz doświadczenie zespołu pozwala zaoszczędzić czas oraz pieniądze i zasoby klienta, gdyż jest on od tego obowiązku częściowo uwalniany – przynajmniej na początkowym etapie współpracy.

Poznanie oprogramowania do call center oferowanego przez lidera contact center w chmurze – firmy Cludo nie wymaga jednak poświęcenia wielu godzin na naukę. Szkolenie podzielone jest zawsze na trzy części: omówienie wymagań technicznych, demonstracja interakcji przychodzących i wychodzących oraz część pytań i odpowiedzi.
W zależności od tego, czy rozwiązanie contact center Cludo jest zintegrowane z zewnętrznymi aplikacjami czy nie, szkolenie może być wzbogacone o moduł dotyczący połączenia Contact Center Cludo z tą aplikacją.

Szkolenia dla supervisorów, nadzorców, kierowników realizacji są dodatkowo wzbogacone o szkolenie z obsługi systemu supervisorskiego. Z uwagi na funkcjonalności szyte na miarę potrzeb klienta szkolenie te może składać się z szczegółowego omówienia wszystkich funkcjonalności wraz z elementami raportowania.

Oferowane contact center w chmurze to platforma zbudowana na światowym rozwiązaniu stale docenianym przez konsultantów Instytutu Gartnera, ciągle jest unowocześniana i poszerzana o nowe funkcje. Każdy taki up-grade aplikacji wsparty jest – jeśli zajdzie taka potrzeba – szkoleniami dla użytkowników.

Jak smakuje chmura” to mini serial, w którym od kuchni pokazujemy proces wdrożenia personalizowanego CCaaS na przykładzie implementacji Cludo Contact Center w firmie Efektum. W poszczególnych odcinkach zobaczycie jak contact center w chmurze pomaga firmie Efektum dostarczać usługi w oparciu o model pracy zdalnej, gdzie praktycznie 100% konsultantów to osoby niepełnosprawne pracujące z domu. Dzięki takiemu modelowi koszty usługi pomniejszone są o wysokość obowiązkowej składki na PFRON.

Kolejny odcinek „Jak smakuje chmura?” już w najbliższy wtorek!

Więcej informacji o partnerach serialu na:

www.cludo.pl         www.efektum.pl

Total
0
Shares
1 komentarz
  1. Jak organizujecie szkolenie zdalne? Macie kontakt video przez Skype, czy wykorzystujecie jakąś platformę do webinariów?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Genesys liderem w kwadrancie Gartnera dla rozwiązań CCaaS

Genesys został wskazany jako lider rynku w magicznym kwadrancie Gartnera dla rozwiązań Contact Center as a Service (CCaaS). Analitycy Gartnera przenalizowali 13 dostawców rozwiązań CCaaS biorąc pod uwagę wizję ich rozwiązań, zdolność do jej realizacji, a także opinię użytkowników.
więcej

Systell z 5 gwiazdkami Titanium Partner 3CX

Firma Systell, dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych uzyskał po raz kolejny tytuł Titanium Partner 3CX. Tym samym od 2 lat firma ta pozostaje jedynym w Polsce partnerem 3CX o tak wysokim statusie współpracy.
więcej

Cludo kupiło Telefonix

Spółka Cludo poinformowało o sfinalizowaniu zakupu 100% udziałów w spółce Telefonix. Jak wskazuje w komunikacie Cludo – spółka staje się jednym z największych dostawców systemów contact center w Polsce.
więcej

Inperly – wirtualny oddział przyszłości od Billennium

Billennium, polska spółka dostarczająca rozwiązania oraz usługi IT dla biznesu, prezentuje In person, remotly, czyli w skrócie – Inperly. Inperly to łatwa we wdrożeniu platforma do wielokanałowej komunikacji, umożliwiająca bezpośredni kontakt pomiędzy firmą a klientem, nawet w przypadku zamknięcia placówek stacjonarnych.