Spółka D&L Contact Center[1] – Uchwałą Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB – 23 września została przyjęta w poczet członków wspierających Stowarzyszenie. Zarząd i założycielki spółki, to Małgorzata Dłużewska i Monika Lis, managerowie z kilkunastoletnim doświadczeniem, zdobytym w największych firmach outsourcingowych w Polsce.
Firma dostarcza tradycyjne rozwiązania call center[2], ale w sposób niestandardowy. „Szlif korporacyjny przy kameralnym charakterze firmy, to strategia, dzięki której Partnerzy biznesowi mogą liczyć na pełne zaangażowanie i współpracę opartą na nieodtwarzaniu zleceń, ale wspólnym budowaniu efektywnych kampanii” – powiedziała nam Monika Lis, która odpowiedzialna jest za obsługę Klienta i sprzedaż w spółce. Działaniami operacyjnymi D&L Contact Center zarządza Małgorzata Dłużewska, dla której najważniejsze jest, aby „fizycznie być” przy każdym realizowanym projekcie: „ Zawsze szukamy rozwiązań, które pozwolą połączyć jakość i efektywność. Nasi Klienci otrzymują nie tylko kompleksowo zrealizowaną usługę call center, ale również doradztwo przy budowaniu kolejnych narzędzi marketingowych, które wspierają ich biznes”.
Spółka D&L Contact Center nawiązała jednocześnie współpracę z innymi firmami, które dostarczają usługi związane z działaniami marketingowymi i wizerunkowymi, a także wsparciem merytorycznym i szkoleniami. Integracja narzędzi wspierających komunikację w kampanii call center, to pojęcie mocno podkreślane w ofercie D&L Contact Center.
Firma prowadzi działalność operacyjną w Piasecznie pod Warszawą, gdzie aktualnie poszerza swój zespół oraz stanowiska. Do końca roku będzie uruchomionych łącznie 40 stanowisk, kolejne 20 na początku 2017.