Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

iQor inwestuje ponad 2 mln zł w support i call center w Bydgoszczy

Kilkaset nowych miejsc pracy, zatrudnienie zarówno osób z regionu jak i obcokrajowców, innowacyjność technologiczna oraz poziom inwestycji przekraczający równowartość 2 mln zł – to główne cechy Customer Interaction.

Kilkaset nowych miejsc pracy, zatrudnienie zarówno osób z regionu jak i obcokrajowców, innowacyjność technologiczna oraz poziom inwestycji przekraczający równowartość 2 mln zł – to główne cechy Customer Interaction.

Centrum wsparcia technicznego, które zostanie uruchomione jesienią tego roku w Bydgoszczy, będzie nowatorskim rozwiązaniem biznesowym, a jednocześnie szansą na rozwój potencjału miasta.

Stawiany przy ul. Fordońskiej 248G w Bydgoszczy serwis wsparcia to innowacyjne rozwiązanie pod względem zastosowanych technologii. Dzięki niestandardowym systemom rejestracji zgłoszeń to w Bydgoszczy obsługiwani będą Klienci koncernu iQor z całego świata. Międzynarodowa firma uznała, że to właśnie w tym mieście są idealne warunki, by zapewnić perfekcyjną obsługę globalną. To ewenement w skali Polski, a jednocześnie otwarcie wielkich możliwości dla naszego miasta.

Uruchomienie centrum wsparcia technicznego iQor w Bydgoszczy oznacza nie tylko rozbudowę dotychczasowej siedziby oddziału spółki. To także olbrzymia szansa dla mieszkańców regionu.

iQor planuje stworzenie w sumie kilkuset miejsc pracy – głównie dla absolwentów filologii, lingwistów, tłumaczy, ale również specjalistów sektora stricte elektronicznego. Specjaliści mają zapewniać kompleksowe wsparcie w kilkunastu językach – również tych mniej popularnych. To z Bydgoszczy – i dzięki mieszkańcom jej oraz całego regionu – obsługiwani mają być Klienci najważniejszych marek świata.

W centrum w Bydgoszczy pracować będą nie tylko Polacy, ale również obcokrajowcy. Warunki oferowane przez iQor oraz pozytywny odbiór miasta, jako dobrego miejsca do życia zaintrygowały m.in. mieszkańców Hiszpanii oraz innych krajów Europy. Rozpoczęła się rekrutacja – zarówno zagraniczna jak i krajowa.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Jest ich więcej niż żołnierzy. Wyginą jak dinozaury?

Uniwersytet Oksfordzki i firma Deloitte przeanalizowały jakie zawody mogą zniknąć w nieodległej przyszłości. Wnioski są niepokojące przede wszystkim dla pracowników call i contact center. Naukowcy i eksperci prognozują, że zawód telemarketera zniknie z 99%, a pracownika contact center z 75% pewnością. Jednak weryfikując serwisy z ogłoszeniami o pracę nie widać, żeby agentom telefonicznym groziło „wyginięcie”. Wręcz przeciwnie. Każdego miesiąca pojawia się kilkaset ofert pracy „na słuchawkach”.
Czytaj więcej

Sztuczna inteligencja ułatwi komunikację biur podróży z klientami

Sztuczna inteligencja zmienia branżę turystyczną. Obecnie boty – specjalne programy komunikujące się w sposób podobny do człowieka – są w stanie przyjąć zlecenie, odpowiedzieć na pytanie, czy przekazać informacje dotyczące dostępności hotelu i miejsc w samolocie. Chat boty mogą usprawnić funkcjonowanie branży, przejmując obowiązki pracowników biur podróży, a niebawem także funkcja pilotów wycieczek może zostać podjęta przez roboty.