Multikino wprowadza bota na Facebooku

Multikino jako pierwszy multipleks w Europie udostępniło swojego bota opartego o platformę Messengera Facebook-a. Na tak dużą skalę działały dotychczas boty CNN czy Wall Street Journal.

Multikino jako pierwszy multipleks w Europie udostępniło swojego bota opartego o platformę Messengera Facebook-a. Na tak dużą skalę działały dotychczas boty CNN czy Wall Street Journal.

Według informacji przekazanych przez Multikino – usługa jest uruchomiona testowo na okres 3-4 miesięcy. – Wojtek Szymczyk, kierownik e-commerce Multikina z wprowadzenia bota widzi szansę na podniesienie konwersji w kanale mobilnym. – Obecnie wśród najmłodszych widzów FB Messenger staje się naturalnym miejscem startu zakupów, który w ostatniej fazie przekierowuje do procesu sprzedażowego mobile.

multikinobot

Przetestowaliśmy działanie bota. Aby z niego skorzystać, należy wejść na stronę https://www.facebook.com/MultikinoBot/

Na początku zostaniemy poproszeni o podanie miasta, gdzie chcemy obejrzeć film. Największe miasta są automatycznie wymieniane, ale bot nie blokuje możliwości wpisywania ręcznie. W kolejnym kroku możemy już podpytywać bota o konkretny tytuł, gatunek czy dzień seansu.

multikinobot_01

multikinobot_02

multikinobot_02a

multikinobot_03

multikinobot_04

Rezerwacja / wybór miejsca odbywa się już na stronie kina:

multikinobot_05

Multikino chce wprowadzić bota w ciągu najbliższych 3-4 miesięcy na głównym fanpage kina, które zgromadziło 750 tys. fanów.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Oto nowa strategia Polycom

Firma Polycom zaprezentowała nową strategię ujednoliconych rozwiązań opartych na chmurze, Polycom Cloud Services oraz wprowadziła do oferty usługę zarządzania urządzeniami (Polycom Device Management Services – PDMS). Rozwiązanie to umożliwia organizacjom wygodną analizę i zarządzanie urządzeniami komunikacji konferencyjnej.