Multikino wprowadza bota na Facebooku

Multikino jako pierwszy multipleks w Europie udostępniło swojego bota opartego o platformę Messengera Facebook-a. Na tak dużą skalę działały dotychczas boty CNN czy Wall Street Journal.

Multikino jako pierwszy multipleks w Europie udostępniło swojego bota opartego o platformę Messengera Facebook-a. Na tak dużą skalę działały dotychczas boty CNN czy Wall Street Journal.

Według informacji przekazanych przez Multikino – usługa jest uruchomiona testowo na okres 3-4 miesięcy. – Wojtek Szymczyk, kierownik e-commerce Multikina z wprowadzenia bota widzi szansę na podniesienie konwersji w kanale mobilnym. – Obecnie wśród najmłodszych widzów FB Messenger staje się naturalnym miejscem startu zakupów, który w ostatniej fazie przekierowuje do procesu sprzedażowego mobile.

multikinobot

Przetestowaliśmy działanie bota. Aby z niego skorzystać, należy wejść na stronę https://www.facebook.com/MultikinoBot/

Na początku zostaniemy poproszeni o podanie miasta, gdzie chcemy obejrzeć film. Największe miasta są automatycznie wymieniane, ale bot nie blokuje możliwości wpisywania ręcznie. W kolejnym kroku możemy już podpytywać bota o konkretny tytuł, gatunek czy dzień seansu.

multikinobot_01

multikinobot_02

multikinobot_02a

multikinobot_03

multikinobot_04

Rezerwacja / wybór miejsca odbywa się już na stronie kina:

multikinobot_05

Multikino chce wprowadzić bota w ciągu najbliższych 3-4 miesięcy na głównym fanpage kina, które zgromadziło 750 tys. fanów.



Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts
Read More

Analiza mowy w Contact Center (ASR)

Rozpoznawanie ludzkiej mowy było - i w wielu przypadkach nadal jest - sporym wyzwaniem. Jednak ASR (Automatic Speech Recognition) zaimplementowano już z powodzeniem w tak wielu produktach i usługach, że trudno zliczyć wszystkie wdrożenia. Czym jest więc ASR w kontekście, który interesuje nas najbardziej, czyli procesów obsługi klienta? Czy stanie się „must have” każdego contact center?
Read More

To ja, Twój asystent głosowy. Oto czym Cię wkrótce zaskoczę…

Asystenci głosowi w zaskakującym tempie zyskują na popularności. Jak wskazują statystyki, w samej Wielkiej Brytanii z inteligentnych rozwiązań głosowych korzystało w ubiegłym roku prawie 10 milionów osób. Technologia małymi krokami zdobywa także zaufanie polskich użytkowników. W ślad za zainteresowaniem konsumentów idą wysiłki firm, które chcą być postrzegane jako innowacyjne. Czym asystenci głosowi zaskoczą nas w najbliższej przyszłości?