Ambasadorzy Call Center 2016 wybrani

II edycja Konkursu Ambasador Call center 2016 już za nami. 12 października w Business Link na Stadionie Narodowym odbyła się uroczystość wręczenia Ambasadorów w 3 kategoriach: Konsultant, Manager i Firma.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

II edycja Konkursu Ambasador Call center[1] 2016 już za nami. 12 października w Business Link na Stadionie Narodowym odbyła się uroczystość wręczenia Ambasadorów w 3 kategoriach: Konsultant, Manager i Firma.

W uroczystości wzięli udział nominowani oraz przedstawiciele in house contact centers, outsourcingu i dostawców technologii dla branży contact center[2].

Wręczenie nagród poprzedziły prelekcje naszych jurorów – ekspertów od budowania wizerunku Agnieszki Brukszo z BrandU – profesjonalnego coacha ze specjalizacją w coachingu korporacyjnym i zarządczym oraz Dariusza Łukawskiego – dziennikarza, konsultanta i trenera medialnego.

OTO LAUREACI

Ambasador Call Center w kategorii Konsultant
BEATA RACZKOWSKA – TRANSCOM

transcom_acc

Nagrodę wręczał przedstawiciel Partnera Kategorii firmy ALTAR, Łukasz Kobiec

Uzasadnienie

„Wybierz pracę, ktorą kochasz, a nie będziesz musiał pracować nawet przed jeden dzień w swoim życiu”. Tegoroczny Ambasador Call Center jest żywym przykładem tej maksymy Konfucjusza. Zdaniem jury Laureat nagrody ambasador call center udowodnił, że można łączyć obowiązki matki i żony z pracą w call center i działalnością społeczną. Pokazał, że pracę w call center da sie lubić. Że praca w call center może być szansą na stałe zatrudnienie i rozwój osobisty. Że nie trzeba rezygnować ze swoich pasji, co więcej, realizować je pracując. Pasją Ambasadora Call Center jest praca z drugim człowiekiem. To daje mu największą satysfakcję.”

 

Ambasador Call Center w kategorii FIRMA
Call Center Inter Galactica

ccig_zoom
Nagrodę wręczał przedstawiciel partnera tej kategorii ZOOM – Michał Chojnacki

Uzasadnienie:

„Za kompleksowość w działaniach promujących nie tylko usługi firmy, ale i pracę w contact center: na targach, konferencjach – nie tylko branżowych. Za publikacje i eksperckie komentarze w mediach, za aktywne i kreatywne budowanie wizerunku branży call center, za konsekwentne działania promocyjne i spójność wizerunkową, za tworzenie nowych trendów w promocji branży”.

 

Ambasador Call Center w kategorii Manager
Artur Kapacki – Telmon

telmon_acc

Nagrodę wręczał przedstawiciel partnera tej kategorii UNIFIED FACTORY – Maciej Okniński

Uzasadnienie:

„Za aktywną współpracę i zaangażowanie w zakresie budowania wizerunku telemarketera, jego pracy i jego roli w organizacji. Za aktywną obecność w wydarzeniach związanych z branżą. Za chęć dzielenia się wiedzą. Za transparentność działań oraz edukację rynku poprzez artykuły i wypowiedzi eksperckie”.

 

 

Video z uroczystości można obejrzeć poniżej:

Słownik
1. Call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

2 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *