Viking jakości

21 minut – średnio właśnie w takim czasie pytania kierowane drogą elektroniczną odpowiadają pracownicy Help Desku Mobile Vikings. Wskaźnik odpowiedzi na portalu Facebook wynosi 98 procent, a średni czas rozmowy telefonicznej to 215 sekund, czyli 3,5 minuty.

21 minut – średnio właśnie w takim czasie pytania kierowane drogą elektroniczną odpowiadają pracownicy Help Desku (helpdesk[1]) Mobile Vikings. Wskaźnik odpowiedzi na portalu Facebook wynosi 98 procent, a średni czas rozmowy telefonicznej to 215 sekund, czyli 3,5 minuty.

– Oddana i sprawna obsługa Help Desku (helpdesk) to element funkcjonowania organizacji, nad którym systematycznie bardzo mocno pracujemy. Chcemy, żeby nasi użytkownicy mogli być z nami w stałym kontakcie oraz otrzymywać szybką, kompleksową oraz merytoryczną pomoc. Z prowadzonych przez nas wewnętrznych badań wynika, że praca naszych helpdeskowych agentów jest coraz efektywniejsza – mówi Bartek Grabowski, Head of New Business w telefonii komórkowej Mobile Vikings.

Najwięcej, bo aż 48 procent spośród wszystkich zapytań dotyczących oferty, promocji czy też problemów związanych z funkcjonowaniem sieci jest kierowanych do Help Desk Hero telefonicznie. Prawie tyle samo – 46 procent to pytania spływające drogą online – za pomocą e-maili oraz wiadomości na portalach społecznościowych, głównie Facebooku i Twitterze. Z kolei 6 procent stanowią osobiste wizyty w naszej wrocławskiej siedzibie.

O co najczęściej pytają klienci pracowników Help Desku (helpdesk) ? O to jak przenieść czy zarejestrować numer, koszty roamingowe, nadajniki, z których korzysta operator, a nawet o to, w jaki sposób Internet trafia z modemu do komputera. – Większość zapytań ma charakter standardowy. Zdarzają się jednak przypadki, w których pomagamy członkom naszej społeczności w rozwiązywaniu dość nietypowych problemów. Zawsze podchodzimy do tego bardzo profesjonalnie – dodaje Kasia Janas, Head of Help Desk w Mobile Vikings.

Najwięcej zapytań pojawia się w okolicach 1-go, 10-go oraz 20-go dnia każdego miesiąca. Jest to związane z przenoszeniem numeru, bowiem właśnie w te dni najczęściej wygasają okresy rozliczeniowe u poprzednich operatorów. Użytkownicy telefonujący oraz piszący do Help Desku (helpdesk) e-maile największą aktywność wykazują w godzinach między 11:00 a 14:00. Ci, którzy kontaktują się z help deskiem poprzez Facebooka, wybierają z kolei niedzielne wieczory. W weekendy ruch na infolinii podyktowany jest aurą pogodową. – Nasze linie telefoniczne dosłownie przegrzewają się w deszczowe soboty. Niedziele albo słoneczne weekendy są już znacznie spokojniejsze – komentuje Kasia Janas.

Najdłuższa rozmowa telefoniczna w historii Mobile Vikings trwała dokładnie 49 minut i 6 sekund. Z kolei najkrótsze rozmowy to te, które kończą się na pytaniu o koszt połączenia.

Nasi Help Desk Hero na pytania skierowane drogą elektroniczną odpowiadają w czasie średnio 21 minut, średni czas rozmowy telefonicznej to z kolei 3,5 minuty. Jak zapewnia operator żadne z zapytań nie pozostaje bez odpowiedzi.

Jedną z podstawowych wartości Mobile Vikings jest budowanie lojalnej społeczności wokół marki, a Help Desk to doskonałe narzędzie do tego, by pozostawać z Wami w stałym kontakcie. Ważna jest efektywność, ale i kompleksowość działań w tym obszarze, dlatego nie tylko rozwiązujemy problemy, ale i przyjmujemy sugestie dotyczące oferty czy funkcjonowania sieci, które spływają do nas właśnie poprzez Help Desk.

Słownik
1. helpdesk. Zamiennie używane z nazwą “infolinia”. Helpdesk to wyspecjalizowana komórka w biurze obsługi klienta odpowiedzialna za pomoc klientom (najczęściej…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *