Tax Care stawia na obsługę czata przez .BespokeChat

Wrocławskie .BespokeChat rozpoczęło współpracę z firmą Tax Care w zakresie obsługi klientów oraz wsparcia sprzedaży poprzez czat na stronie internetowej. Tax Care to biuro księgowe z oddziałami w całej Polsce i wyjątkowo liczną grupą specjalistów z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości.
Young secretary looking at camera while typing in office

Wrocławskie .BespokeChat rozpoczęło współpracę z firmą Tax Care w zakresie obsługi klientów oraz wsparcia sprzedaży poprzez czat na stronie internetowej. Tax Care to biuro księgowe z oddziałami w całej Polsce i wyjątkowo liczną grupą specjalistów z zakresu prawa podatkowego i rachunkowości. LiveChat stanowić będzie dodatkowy kanał kontaktu dla obecnych i przyszłych klientów firmy, a konsultanci dostępni będą na czacie 7 dni w tygodniu od rana do późnego wieczora. Kontakt tekstowy stanowić będzie rozszerzenie i uzupełnienie innych kanałów takich jak call center[1], które jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00.

taxcare-screen-czat

.BespokeChat wspiera firmy w zakresie kontaktu z klientami poprzez zapewnianie dostępności konsultantów obsługujących czat na stronie przez 7 dni w tygodniu, od godziny 8:00 do 23:00. Dzięki takiemu rozwiązaniu można dotrzeć do klientów przeglądających stronę poza godzinami pracy firmy. Zespół sprzedażowy obsługujący narzędzie czat działa na ustalonych dla danego projektu celach jakimi mogą być między innymi: generowanie leadów połączone z profilowaniem klienta, wsparcie procesów zakupowych w sklepach internetowych czy też prowadzenie wstępnych rekrutacji online. Zespół zawsze posiada podstawową wiedzę o produkcie / ofercie partnera pozwalającą odpowiadać na najczęściej spotykane pytania i potrzeby klientów. Operatorzy są gotowi podjąć rozmowę w każdej chwili bez zmuszania klienta do czekania. Rozmowa z klientem daje szersze możliwości poznania jego potrzeb niż informacje pozostawione przez niego w formularzu kontaktowym. .BespokeChat współpracuje już między innymi z takimi markami jak Pralniomaty HiShine, kursy językowe Lerni, czy ze sklepem odzieżowym UrbanCity.

.BespokeChat to zespół doświadczonych sprzedawców obsługujący live chat[2] w imieniu firmy, na której stronie zainstalowany jest czat. Firma to Certyfikowany Eksperta LiveChat oferujący współdzielone zespołu obsługi klienta.

Dzięki zdobytemu doświadczeniu firma pomaga nie tylko obsługiwać klientów, ale także profesjonalnie skonfigurować narzędzie Live Chat, tak aby pozwalało ono nawiązywać jak najwięcej relacji z potencjalnymi klientami.

REKLAMA

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2. live chat. rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *