Archidoc i Neo Business Process Outsourcing kupują Voice Contact Center

OEX podpisał przedwstępną umowę zakupu spółki Voice Contact Center za 1 mln zł. Ma też przedwstępną umowę zakupu 100 proc. akcji spółki Archidoc za 17,86 mln zł. W obu przypadkach podpisanie umowy przyrzeczonej planowane jest do końca stycznia 2017 r. – podał OEX w komunikacie.

OEX podpisał przedwstępną umowę zakupu spółki Voice Contact Center[1] za 1 mln zł. Ma też przedwstępną umowę zakupu 100 proc. akcji spółki Archidoc za 17,86 mln zł. W obu przypadkach podpisanie umowy przyrzeczonej planowane jest do końca stycznia 2017 r. – podał OEX w komunikacie.

W komunikacie podano, że między OEX a sprzedającym istnieją powiązania osobowe i kapitałowe. W związku z tym godziwość przyjętych finansowych warunków transakcji potwierdziła spółka Ernst & Young spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Corporate Finance spółka komandytowa w ramach tzw. fairness opinion.

Umowa zakupu spółki Voice Contact Center (VCC) została podpisana z grupą Archidoc oraz spółką Neo Business Process Outsourcing S.à r.l. z siedzibą w Luksemburgu.

VCC specjalizuje się w telefonicznej obsłudze klienta w trzech obszarach: obsłudze i likwidacji szkód ubezpieczeniowych, prowadzeniu rejestracji oraz infolinii medycznej oraz specjalistycznych biurach obsługi klienta dla branży e-commerce, motoryzacyjnej, spożywczej, paliwowej, wydawniczej, finansowej oraz kosmetycznej. VCC osiągnął w 2015 r. 12,8 mln zł przychodów i 0,6 mln zł EBITDA. W tej transakcji także przewidziana jest dopłata, jeśli będzie to uzasadnione wynikami uzyskanymi przez spółkę.

Źródło: PAP

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *