Kropka, kropka, flaga – historia kolorów CCIG

Od dwóch kropek do flagi, która objechała prawie cały świat – historia barw CCIG przyprawia o kolorowy zawrót głowy.

Od dwóch kropek do flagi, która objechała prawie cały świat – historia barw CCIG przyprawia o kolorowy zawrót głowy.

kbancerz_ccnews
Karol Bancerz
Wydawca CCNEWS

Skąd historia kolorów? Kilka dni temu zadaliśmy na naszym fanpage na Facebook.com o to jaka historia stoi za kolorami formowymi. Na nasze – trochę zaczepne pytanie – odpowiedziały dwie firmy. Oto jedna z nich…”

Zaczęło się całkiem niewinnie. W 2002 roku we Wrocławiu powstało Call Center[1] Inter Galactica. Kwestię stworzenia logo nowej firmy powierzono grafikowi i to z jego inwencji w znaku pojawiły się skrót nazwy oraz dwie kropki – zielona i żółta. I tu opowieść o barwach CCIG mogłaby się zakończyć. Ale wtedy przyszedł rok 2014.

To właśnie wtedy kolory CCIG zostają ułożone w zielono-czarno-żółtą flagę, a ich historia zaczyna się na nowo. Znak pojawia się na firmowych gadżetach oraz w prezentacjach i szybko zostaje zauważony przez Współpracowników. – Ludzie od razu polubili flagę i zaczęli się z nią utożsamiać. Pytali, gdzie można ją dostać. To zainspirowało nas do rozpoczęcia Akcji Flaga. Od 2014 roku kolory CCIG towarzyszą nam na wakacjach, podczas wspólnych wyjść, na co dzień w pracy lub… ślubie znajomych. Niezwykłe przygody i miejsca, które odwiedziła flaga dokumentujemy na zdjęciach. Mamy koleżankę, która nigdy nie wyciąga flagi z torebki. Mówi, że chce ją mieć zawsze pod ręką, bo okazja żeby zrobić ciekawą fotkę może się zdarzyć w każdej chwili – mówi Katarzyna Rzepecka, Senior Communications Specialist CCIG i koordynatorka akcji.

Flaga była m.in. na Mont Blanc – najwyższym szczycie Europy, Alasce, Wyspach Kanaryjskich, w najpiękniejszych zakątkach Polski, a nawet towarzyszyła Konsultantom podczas lotu paralotnią i skoku na bungee! Wszystkie te momenty uwiecznione są na zdjęciach – do tej pory współpracownicy CCIG zrobili ich prawie 300. A flaga stała się integralną częścią identyfikacji wizualnej firmy. Czy raczej – znakiem rozpoznawczym, który łączy ludzi w CCIG – niezależnie od miasta, w którym współpracują.

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *