Qumak obsłuży contact center Energa-Operator

Qumak wygrał przetarg na trzyletnią obsługę zgłoszeń telefonicznych i e-mailowych do centrum awaryjnego i dystrybucyjnego Energa-Operator. Całkowita potencjalna wartość zlecenia to ponad 11 mln zł netto – podała spółka w komunikacie prasowym.

Qumak wygrał przetarg na trzyletnią obsługę zgłoszeń telefonicznych i e-mailowych do centrum awaryjnego i dystrybucyjnego Energa-Operator. Całkowita potencjalna wartość zlecenia to ponad 11 mln zł netto – podała spółka w komunikacie prasowym.

Zlecenie podzielone jest na cztery obszary zadaniowe. Pierwszy obszar obejmuje podstawowe działania związane z przyjmowaniem, rejestracją i udzielaniem informacji w zakresie m.in.: zgłoszeń zagrożenia życia lub mienia wynikających z procesu dystrybucji energii elektrycznej, zgłoszeń dotyczących przerw w dostawach energii oraz przyłączeń, eksploatacji sieci, rozliczeń i windykacji.

Przewidywana liczba obsługiwanych zapytań ze strony klientów Energa-Operator to 82,5 tys. w skali miesiąca. Ta część kontraktu o wartości ok. 7,1 mln zł netto, jest gwarantowana przez zamawiającego.

Kolejne trzy obszary rozszerzające są opcjonalne i mogą być zlecone w każdej chwili w trybie awarii lub nadwyżki ruchu przychodzącego do 30 czerwca 2019 r. Kontrakt będzie obsługiwany całodobowo w otwartym na początku sierpnia przez Qumak Centrum Usług Service Desk w Płocku.

 

Źródło: PAP/opr.wł.

Total
0
Shares
1 komentarz
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Wyminąć “śnieżną kulę”, czyli rażąca siła postów

Facebook staje się równoprawnym kanałem kontaktu coraz częściej uwzględnianym w strategii obsługi klienta. Dotyczy to głównie w branży e-commerce, gdzie decyzje zakupowe często zależą od opinii klientów, a Ci chętniej oceniają nie produkt, lecz obsługę i robią to najczęściej w mediach społecznościowych.