Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

live chat

rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w celu wzbogacenia i uzupełnienia kontaktu telefonicznego w call center, a także występującego jako jedno z mediów wykorzystywanych w contact center. Sama fraza live chat nie znalazła jeszcze dobrego odpowiednika w języku polskim i będąc zapożyczeniem z języka angielskiego, powoli zagnieździła się w slangu informatycznym. Usługa live chat polega na umożliwieniu użytkownikowi prowadzenia czatu z agentem przez stronę internetową. Możliwość czatowania daje użytkownikowi aplikacja komunikatora (obecnie najczęściej stosowane są te wykonane w technologii flash lub AJAX), która nie wymaga procesu instalacji oprogramowania na komputerze użytkownika, oraz do której dostęp uzyskuje się przez kliknięcie przycisku kontaktowego. Agent w rozmowie wykorzystuje aplikację wyposażoną w zestawy narzędzi dających mu wiedzę o rozmówcy, ułatwiających komunikację oraz zaoferowanie możliwie najlepszej pomocy.

Voicetel Communications z dobrym wynikiem

Voicetel Communications w I połowie tego roku odnotował aż 1,45 mln zł zysku netto wobec 723 tys. w analogicznym okresie roku ubiegłego. To oznacza, że przychody spółki notowanej na rynku NewConnect wzrosły o 145 procent do 1,91 mln zł. Spółka poinformowała, że kontynuuje rozmowy na temat kolejnych wdrożeń.

Voicetel Communications w I połowie tego roku odnotował aż 1,45 mln zł zysku netto wobec 723 tys. w analogicznym okresie roku ubiegłego. To oznacza, że przychody spółki notowanej na rynku NewConnect wzrosły o 145 procent do 1,91 mln zł. Spółka poinformowała, że kontynuuje rozmowy na temat kolejnych wdrożeń.

– Umowy w modelu abonamentowym na nasze platformy Briliance? i Esense? zapewniają nam stały dopływ środków finansowych. Jednak w tym momencie najważniejszy jest rozwój technologii, która pozwala naszym partnerom automatyzować telefoniczną obsługę klientów, równocześnie ją usprawniając i radykalnie obniżając koszty – powiedział Dawid Wójcicki, prezes zarządu Voicetel Communications SA.

Voicetel Communications to spółka działająca na rynku usług wspierających działy call center firm należących do różnych branż. Jej sztandarowe rozwiązanie Interfejs Dialogowy Brilliance?, wykorzystuje system rozpoznawania mowy i autorskie algorytmy pozwalające na analizę wypowiedzi klienta. Dzięki niemu firma z każdej branży może zautomatyzować pracę swojego call center i ograniczyć obciążenie pracą telemarketerów.

Zastosowany w rozwiązaniach Voicetel interfejs pozwala na znaczne obniżenie kosztów telefonicznej obsługi klienta przy zagwarantowaniu całodobowej dostępności. Brilliance? zastępuje tradycyjne systemy IVR, umożliwia więc klientom natychmiastowe połączenie (bez potrzeby czekania na zwolnienie się linii) i likwiduje nielubianą potrzebę wyboru tonowego kolejnych opcji z menu głosowego.

W samym II kwartale spółka zanotowała 914 tys. zł przychodów, 823 tys. zł zysku operacyjnego i 656 tys. zł zysku netto. W tym okresie spółka opracowała i złożyła wnioski o dofinansowanie prac nad dalszym rozwojem technologii Brilliance? oraz nad opracowaniem produktu “DIALLA Artificial Dialog Suite”, który ma stanowić kompleksowe, ustandaryzowane, modułowe rozwiązanie dostarczane w formule COTS (Commercial off-the-shelf).

Skonsolidowany zysk netto grupy wyniósł 598 tys. zł w II kwartale i 1,29 mln zł w całej I połowie roku. W analogicznym okresie poprzedniego roku spółka nie podlegała konsolidacji.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Integrated Solutions już 6 lat na rynku

Integrated Solutions (IS), spółka-córka Orange Polska obchodzi swoje 6. urodziny. 7 czerwca 2011 roku w strukturach największej grupy telekomunikacyjnej w Europie Środkowo - Wschodniej została powołana spółka z ofertą usług chmurowych, rozwiązań bezpieczeństwa IT i data center.
więcej

SALESmanago zdobywa nowych klientów w tym Lacoste, Hilti, Panda Security i setki innych

Krakowska spółka SALESmanago Marketing Automation, to według Deloitte jedna z najszybciej rozwijających się spółek technologicznych w Europie. Od początku roku rozwiązania do automatyzacji marketingu SALESmanago zostały wybrane przez setki klientów z całej Europy. Wśród nich są znane globalne marki takie jak producent odzieży Lacoste, Hilti – światowy dostawca rozwiązań dla branży budowlanej oraz Panda Security, światowy lider w zakresie ochrony sprzętu przed cyberatakami.