Rafał Brzoska inwestuje w Callpage

Twórca paczkomatów i pralniomatów, rzucający rękawicę w walce z monopolem Poczty Polskiej Rafał Brzoska, tym razem zainwestował 2 mln zł w rozwiązanie do kontaktu między biznesem a klientem.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Twórca paczkomatów i pralniomatów, rzucający rękawicę w walce z monopolem Poczty Polskiej Rafał Brzoska, tym razem zainwestował 2 mln zł w rozwiązanie do kontaktu  między biznesem a klientem.

Fundusz venture capital bValue, który to został założony przez Rafała Brzoskę (właściciela InPostu), Tomasza Misiaka (WordService) oraz Mariana Owerko (Bakalland) zainwestował 2 mln zł w rozwiązanie CallPage służące do komunikacji B2C[1].

Oferowana przez CallPage wtyczka do instalowania np. w sklepach internetowych (lub na stronach firmowych) pozwala potencjalnym klientom „zamówić” rozmowę z przedstawicielem firmy w ciągu 30 sekund.

Spółka CallPage powstała w kwietniu ub. roku. Jej pomysłodawcami byli Ross Knap, Andrzej Tkachiv i Sergey Butko. Historia powstania CallPage i obecności Brzoski w tym projekcie jest znana. CEO CallPage – Ross Knap zauważył Brzoskę w samolocie. Opowiedział mu o projekcie. Brzosce się spodobało i już po wylądowaniu Knap rozpoczął rozmowy z bValue.

Na początku zespół finansował projekt samodzielnie, a po 1,5 miesiąca pracy pozyskał pierwszą inwestycję: 180 tys. zł od funduszu AIP Seed Capital i Aniołów Biznesu.

 

callpage_1

 

A gdy nikogo nie ma – można zamówić rozmowę na konkretną godzinę:

callpage_2

Słownik
1. B2C. Wymiana produktów, usług i/lub informacji między firmami a osobami fizycznymi. Wymiana występuję od firmy do osoby fizycznej. Total…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *