Twórca paczkomatów i pralniomatów, rzucający rękawicę w walce z monopolem Poczty Polskiej Rafał Brzoska, tym razem zainwestował 2 mln zł w rozwiązanie do kontaktu między biznesem a klientem.
Fundusz venture capital bValue, który to został założony przez Rafała Brzoskę (właściciela InPostu), Tomasza Misiaka (WordService) oraz Mariana Owerko (Bakalland) zainwestował 2 mln zł w rozwiązanie CallPage służące do komunikacji B2C[1].
Oferowana przez CallPage wtyczka do instalowania np. w sklepach internetowych (lub na stronach firmowych) pozwala potencjalnym klientom „zamówić” rozmowę z przedstawicielem firmy w ciągu 30 sekund.
Spółka CallPage powstała w kwietniu ub. roku. Jej pomysłodawcami byli Ross Knap, Andrzej Tkachiv i Sergey Butko. Historia powstania CallPage i obecności Brzoski w tym projekcie jest znana. CEO CallPage – Ross Knap zauważył Brzoskę w samolocie. Opowiedział mu o projekcie. Brzosce się spodobało i już po wylądowaniu Knap rozpoczął rozmowy z bValue.
Na początku zespół finansował projekt samodzielnie, a po 1,5 miesiąca pracy pozyskał pierwszą inwestycję: 180 tys. zł od funduszu AIP Seed Capital i Aniołów Biznesu.
A gdy nikogo nie ma – można zamówić rozmowę na konkretną godzinę: