Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Infover współpracuje z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości

Kielecka firma informatyczna Infover wygrała przetarg ogłoszony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i będzie obsługiwać infolinię, przeznaczoną dla użytkowników portalu Inwestycja w Kadry.

Kielecka firma informatyczna Infover wygrała przetarg ogłoszony przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości i będzie obsługiwać infolinię, przeznaczoną dla użytkowników portalu Inwestycja w Kadry.

Konsultanci Infovera przez dwa lata będą zapewniać obsługę informacyjną i służyć pomocą użytkownikom portalu Inwestycja w Kadry, w tym platformy Rejestru Usług Rozwojowych. To bezpłatna baza ofert usług rozwojowych, świadczonych w rozmaitych formach (m.in.: szkoleń, kursów zawodowych, usług doradczych, studiów podyplomowych, mentoringu czy coachingu).

– Infolinia będzie czynna w dni robocze od 8 do 18. Będziemy udzielać informacji w zakresie m.in. możliwości korzystania z portalu IWK, w tym Rejestracji Usług Rozwojowych. Nasi konsultanci będą pomagać przy uzyskaniu wpisu do rejestru, a także, w sprawnym poruszaniu się po stronie. Pomoc będzie udzielana zarówno telefonicznie, jak i mailowo – mówi Anna Grosz, koordynator projektów z firmy Infover.
Portal Inwestycja w Kadry, jak i platforma Rejestru Usług Rozwojowych, adresowane są do pracowników, którzy chcą zgłosić się na szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe. Pracodawcy mogą za jej pośrednictwem zgłosić udział w szkoleniach swoich pracowników, zaś firmy szkoleniowe zaprezentować usługi w tym zakresie.

Infover ma spore doświadczenie w obszarze obsługi infolinii. W 2013 roku, w ramach ogólnopolskiego programu cyfryzacji telewizji naziemnej, firma wygrała przetarg na obsługę infolinii i skrzynki mailowej tego przedsięwzięcia. Konsultanci Infover służyli wparciem i technicznymi informacjami telewidzom z całej Polski.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Pierwszy miesiąc działania TPK i 6,5 tys. połączeń

6,5 tys. osób skorzystało jak dotąd z pomocy medycznej w ramach Teleplatformy Pierwszego Kontaktu. W ramach nowej usługi – infolinii NFZ, realizowanej przez spółki grupy kapitałowej Arteria S.A. obsłużono 120 osób w języku obcym, a 9 – przy wsparciu tłumacza migowego. Poinformowała w ubiegłym tygodniu rzecznik prasowa Narodowego Funduszu Zdrowia, Sylwia Wądrzyk.