Czeka nas gorąca jesień

Tegoroczna jesień jest wyjątkowo obfita w różnego rodzaju konferencje, warsztaty, kongresy i inne spotkania. Sezon zaczyna się od mocnego technologicznego wydarzenia jakim jest kolejna edycja targów IT Future Expo.

Tegoroczna jesień jest wyjątkowo obfita w różnego rodzaju konferencje, warsztaty, kongresy i inne spotkania. Sezon zaczyna się od mocnego technologicznego wydarzenia jakim jest kolejna edycja targów IT Future Expo. W tym roku organizatorzy spodziewają się około 100 wystawców i ponad 2500 odwiedzających. Poza stoiskami wystawienniczymi będzie też czas na wykłady. Naszą branżę szczególnie powinny zainteresować wykłady z obszaru BIG DATA i marketingu mobilnego. Bo trendy na rynkach USA wskazują, że to w big data i mobile marketing są szanse na rozwój naszej branży.

12 i 13 września czeka nas II edycja Digital Customer Care. To szczególnie ważny temat, bo wpisuje się w ogólnoświatowe trendy w obsłudze klienta. W dobie coraz częstszej cyfryzacji procesu obsługi klienta wykłady z tego wydarzenia będą bardzo ważne i inspirujące.

Kilka dni później mamy Polskie Forum Outsourcingu. To wydarzenie będzie istotne dla wszystkich tych, którzy świadczą swoje usługi w modelu outsourcingu. Tematowi call center[2] będzie jednak poświęcony m.in. panel dyskusyjny z udziałem: Urszuli Łochnickiej z Nestle, Mariusza Odkały, Teleperformance Polska, Rafała Jarosza i Wiktora Doktóra.

22 września rozpocznie się konferencja na temat Employer Brandingu i programów retencyjnych w contact center[3]. Dlaczego to ważny temat? Bo każdy z nas spotyka się na co dzień z rotacją telemarketerów, a prelegenci spotkania podzielą się z uczestnikami swoim doświadczeniem i wiedzą jak temu problemowi zaradzić.

Na kolejną edycję Customer Congress nie trzeba już namawiać. Nowoczesna Firma, która jest organizatorem wydarzenia jeszcze pracuję nad programem, ale już teraz możemy zdradzić, że swoje prelekcje wygłoszą takie osoby jak Robert Krool, Michał Sadowski, Paweł Tkaczyk czy Marcin Charkiewicz.

Z ciekawym tematem będą mieć styczność użytkownicy V konferencji Customer Intelligence. Jak uzyskać maksymalny przychód z danych konsumenckich. Dlaczego? Bo po ograniczeniu działalności branży call center i spadku rentowności niektórych projektów należy albo mocno zacisnąć pas, albo szukać sposobów na maksymalizację przychodu.

12 i 13 października odbędzie się ciekawy warsztat na temat organizacji konkursów i loterii. To doskonała okazja by poznać zasady działania tego typu projektów w połączeniu z możliwościami budowania baz danych klientów i tzw. performance marketingu.

18 października Trio Conferencje organizuje 5 edycję Next Generation Customer Care, a kilka dni później firma BMS zaprasza na konferencję Programy Lojalnościowe & Customer Experience[1].

Ale – z perspektywy naszej redakcji najważniejszy będzie dzień, w którym ogłosimy wyniki konkursu Ambasador Call Center. Poza zamkniętym spotkaniem dla gości przewidzieliśmy video transmisję wydarzenia w mediach społecznościowych (Facebook i Periscope). Niebawem podamy więcej szczegółów.

Widać więc, że tegoroczna jesień to całkiem spora dawka wydarzeń branżowych i wiele nowych sposobów zdobycia eksperckiej wiedzy.

Pełny przegląd wydarzeń, warsztatów i konferencji znajdziesz pod adresem: http://wydarzenia.ccnews.pl.

Słownik
1. Customer Experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *