W miniony poniedziałek zaprezentowaliśmy pierwszą część firm nominowanych w konkursie Ambasador Call Center[1]. Dzisiaj prezentujemy listę 6-ciu managerów nominowanych w kategorii Manager.
Celem konkursu „Ambasador Call Center” jest zaangażowanie konsultantów telefonicznych, managerów i firmy działające na tym rynku w budowę wizerunku branży. Wyróżnione zostaną najlepsze firmy i managerowie, którzy swoją aktywnością w mediach, na konferencjach i podczas innych wydarzeń edukują rynek, popularyzują wiedzę o obsłudze klienta, telesprzedaży i zawodzie konsultanta telefonicznego.
Oto pierwsza część nominowanych osób w kategorii Manager:
Gratulujemy nominowanym! Kolejną część nominacji zaprezentujemy we wrześniu. Przypominamy, że ostateczny wynik podany zostanie na gali finałowej w październiku. Przedłużyliśmy termin nadsyłania zgłoszeń w kategorii Konsultant do 10 sierpnia 2016 z powodu Euro 2016 i nadchodzących Igrzysk Olimpijskich, a wraz z tymi wielkimi imprezami sportowymi – wzmożoną działalność wewnątrz call center (wewnętrzne typowania, zabawy, konkursy etc).