Poznaj nominowane firmy w konkursie Ambasador Call Center 2016

Celem konkursu „Ambasador Call Center” jest zaangażowanie konsultantów telefonicznych, managerów i firmy działające na tym rynku w budowę wizerunku branży.

Celem konkursu „Ambasador Call Center[1]” jest zaangażowanie konsultantów telefonicznych, managerów i firmy działające na tym rynku w budowę wizerunku branży. Wyróżnione zostaną najlepsze firmy i managerowie, którzy swoją aktywnością w mediach, na konferencjach i podczas innych wydarzeń edukują rynek, popularyzują wiedzę o obsłudze klienta, telesprzedaży i zawodzie konsultanta telefonicznego.

Dzisiaj publikujemy pierwszą listę nominowanych w kategorii Firma:

  • Teleperformance Polska
  • Call Center Inter Galactica
  • Telmon
  • Arteria
  • Focus Telecom Polska
  • Interactive Intelligence
  • Alfavox

Gratulujemy nominowanym! Przypominamy, że ostateczny wynik podany zostanie na gali finałowej w październiku. A już w czwartek poznacie pierwszą listę nominowanych w konkursie managerów! Co więcej – przedłużyliśmy termin nadsyłania zgłoszeń w kategorii Konsultant do 10 sierpnia 2016 z powodu Euro 2016 i nadchodzących Igrzysk Olimpijskich, a wraz z tymi wielkimi imprezami sportowymi – wzmożoną działalność wewnątrz call center (wewnętrzne typowania, zabawy, konkursy etc).

ambasador_cc

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *