Złota Słuchawka 2016 przyznana MissingLink i K2 Dystrybucje

Wczoraj podczas gali Telemarketer Roku 2016 wyłoniono laureatów konkursu Złota Słuchawka. W tym roku wyłoniono laureatów aż w trzech kategoriach.

Wczoraj podczas gali Telemarketer Roku 2016 wyłoniono laureatów konkursu Złota Słuchawka. W tym roku wyłoniono laureatów aż w trzech kategoriach.

 

Kampanie marketingowe:

  • MissingLink i player.pl – projekt Social Media Command Center podstawą budowania unique users experience – zwycięstwo
  • Voice Contact Center[1]projekt Centrum Kompleksowej Obsługi Pacjenta Affidea – wyróżnienie (więcej na temat projektu)

 

Wewnętrzne kampanie optymalizacyjne:

  • K2 Dystrybucje – Plecak Telemarketera – czyli system punktowy jako narzędzie do doskonałego działania CC – Zwycięstwo (więcej na temat kampanii)
  • ING Bank Śląski – Podpisywanie umówi hipotecznych w kanale video – wyróżnienie

 

Współpraca usługowego CC z klientem zlecającym:

  • Bancom – Ludzka twarz telerejestracji – wyróżnienie

Najlepsze projekty wybierało 8-osobowe Jury, które było Radą Programową konkursu Telemarketer Roku.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *