Wczoraj podczas gali Telemarketer Roku 2016 wyłoniono laureatów konkursu Złota Słuchawka. W tym roku wyłoniono laureatów aż w trzech kategoriach.
Kampanie marketingowe:
- MissingLink i player.pl – projekt Social Media Command Center podstawą budowania unique users experience – zwycięstwo
- Voice Contact Center[1] – projekt Centrum Kompleksowej Obsługi Pacjenta Affidea – wyróżnienie (więcej na temat projektu)
Wewnętrzne kampanie optymalizacyjne:
- K2 Dystrybucje – Plecak Telemarketera – czyli system punktowy jako narzędzie do doskonałego działania CC – Zwycięstwo (więcej na temat kampanii)
- ING Bank Śląski – Podpisywanie umówi hipotecznych w kanale video – wyróżnienie
Współpraca usługowego CC z klientem zlecającym:
- Bancom – Ludzka twarz telerejestracji – wyróżnienie
Najlepsze projekty wybierało 8-osobowe Jury, które było Radą Programową konkursu Telemarketer Roku.
Słownik
1. ↑ Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…