Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

4P

Składniki tzw. marketing mix: product (produkt), price (cena), place (miejsce), promotion (promocja). 4P to zespół elementów (instrumentów) za pomocą których możemy oddziaływać na rynek.

To się czyta: darmowe e-booki od CCIG

Jak znaleźć sposób, żeby w codzienności przepełnionej różnymi komunikatami dotrzeć do swojego obecnego i przyszłego klienta? Jak wyprzedzać jego oczekiwania? Jak być blisko niego wtedy, kiedy tego potrzebuje. I w sposób, w jaki lubi?

Jak znaleźć sposób, żeby w codzienności przepełnionej różnymi komunikatami dotrzeć do swojego obecnego i przyszłego klienta? Jak wyprzedzać jego oczekiwania? Jak być blisko niego wtedy, kiedy tego potrzebuje. I w sposób, w jaki lubi? Przeczytaj o tym w darmowych e-bookach na www.ebook.ccig.pl.

W CCIG lubimy dzielić się wiedzą. Dlatego na podstawie najczęściej zadawanych przez naszych klientów pytań, przygotowaliśmy 3 bezpłatne e-booki, w których zawarliśmy wiedzę naszych ekspertów i wieloletnie doświadczenie w obsłudze klienta z różnych branż. Zapraszamy do lektury.

#1
PRZYCHODZI KLIENT DO CALL CENTER

6 rozdziałów dzięki którym będziesz wiedział, czy Twoja firma potrzebuje call center, czy zdecydować się na inwestycje w własny dział, czy wybrać zewnętrznego dostawcę usług. A także, co decyduje o sukcesie przedsięwzięcia.
POBIERZ ZA DARMO – kliknij

#2
PO
CALLEI
Wartościowy przewodnik, w którym krok po kroku opisujemy, jak efektywnie dotrzeć do klienta i jak z nim rozmawiać.
POBIERZ ZA DARMO – kliknij

#3
OUTSOURCING CALL CENTER
Poznasz
nowe sposoby dotarcia do klienta, jakie oferuje call center i z kim warto porozmawiać o tym, które rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojej firmy.
POBIERZ ZA DARMO – kliknij

Jeśli po lekturze pojawią się kolejne pytania, zapraszamy – śmiało można nam je zadać, bo zawsze warto porozmawiać: biuro@ccig.pl.

źródło: www.ccig.pl

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Wyminąć “śnieżną kulę”, czyli rażąca siła postów

Facebook staje się równoprawnym kanałem kontaktu coraz częściej uwzględnianym w strategii obsługi klienta. Dotyczy to głównie w branży e-commerce, gdzie decyzje zakupowe często zależą od opinii klientów, a Ci chętniej oceniają nie produkt, lecz obsługę i robią to najczęściej w mediach społecznościowych.
więcej

Idzie sezon zakupów. Jak sklepy internetowe poradzą sobie ze zwrotami?

Rekordowo wysoka sprzedaż, jaką notują w czasie pandemii polskie sklepy internetowe, oznacza dla sprzedawców nie tylko wyższe obroty, ale też więcej pracy przy obsłudze zwrotów. Ostatni raport merce.com pokazuje, że duże sklepy, które częściej stawiają na automatyzację procesu i zlecają zwroty na zewnątrz, mogą wyjść z tej próby zwycięsko.
więcej

Praca zdalna w praktyce. Porady ekspertów HR

Praca zdalna zostanie z nami na dłużej, a w najbliższych latach powstawać będą nowe modele pracy. Jak pokazują badania Pracuj.pl, 9 na 10 respondentów chce korzystać z tej formy zatrudnienia także w przyszłości. Czy jednak naprawdę wiemy, jak efektywnie wykonywać obowiązki z domu?
więcej

5 prostych kroków do rozwoju firm w epoce covidowej

W zgodnej opinii ekspertów i praktyków biznesu konsekwencji gospodarczych pandemii nie można było przewidzieć. Dlaczego więc bardzo wielu przedsiębiorców jest na tę zmianę przygotowanych znacznie lepiej niż myśleliśmy?