A-talks zakończone sukcesem

Ponad 130 osób z branży ICT spotkało się na Mazurach, żeby porozmawiać o nadchodzących trendach. Pierwsza edycja wydarzenia zyskuje wyłącznie pozytywne oceny.

Ponad 130 osób z branży ICT spotkało się na Mazurach, żeby porozmawiać o nadchodzących trendach. Pierwsza edycja wydarzenia zyskuje wyłącznie pozytywne oceny.

Wydarzenie A-talks było spotkaniem ekspertów i kadry menadżerskiej z branży ICT. Konferencja odbyła się w luksusowym hotelu Marina Club*****, położonym w malowniczej lokalizacji na Mazurach. Organizatorem konferencji była firma Axium – integrator i dostawca rozwiązań ICT dla biznesu, obecny na rynku teleinformatycznym od kilkunastu lat.

Przy współpracy z partnerami technologicznymi – Avaya i Axtel Headsets – powstał bogaty merytorycznie i różnorodny program, który przyciągnął wielu gości z branży. Uczestnicy konferencji mieli okazję dowiedzieć się m.in. o korzyściach używania profesjonalnych rozwiązań w biznesie czy o specyfice cyfrowego przedsiębiorstwa. Co więcej, goście mogli posłuchać o praktycznym wykorzystywaniu ICT w firmie i dowiedzieć się, jak przebiegały wdrożenia tych technologii w tak dużych przedsiębiorstwach jak Vectra czy Skoda. Świetną inicjatywą okazał się również showroom Avaya, gdzie uczestnicy konferencji mogli wypróbować nowoczesny sprzęt ICT.

– Poznałam wiele praktycznych porad – komentuje jedna z uczestniczek. – Szczególnie spodobały mi się wykłady o analityce w contact center[1]. Teraz szerzej patrzę na nasze dane – dodaje.

Organizatorzy zadbali o pełen komfort gości i poza merytorycznymi dyskusjami zaoferowali im wiele możliwość rozrywki i relaksu. Ogromnym zainteresowaniem cieszyły się jazdy testowe najnowszymi modelami Mercedesa, symulator jazdy 5D (z wirtualną rzeczywistością) czy Mash Mashine do amatorskiego tworzenia muzyki.

Wieczorny bankiet uświetnił – nagrodzony gromkimi brawami – koncert uczestniczki The Voice of Poland, Pauliny Romaniuk.

Konferencja A-talks okazała się nie tylko świetną okazją do poznania przyszłościowych technik rozwijania biznesu, networkingu i ciekawych dyskusji, ale również szansą na odpoczynek od tempa życia miejskiego wśród malowniczego krajobrazu Mazur.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *