Voicetel zadebiutował

Gdańska spółka Voicetel Communications zadebiutowała w miniony wtorek na rynku NewConnect. Voicetel to dostawca głosowego interfejsu umożliwiającej automatyzację obsługi klienta.

Gdańska spółka Voicetel Communications zadebiutowała w miniony wtorek na rynku NewConnect. Voicetel to dostawca głosowego interfejsu umożliwiającej automatyzację obsługi klienta.

Asystent VT, czyli flagowy produkt spółki to narzędzie pozwalające na automatyzację popularnych operacji zachodzących na linii firma – klient. Udzielanie informacji o statusie przesyłki, rejestracja etc – to wszystko może być zastąpione przez system eliminując tym samym konsultanta telefonicznego.

Wdrożenie interfejsu głosowego w firmie telekomunikacyjnej pozwala na przykład głosowo wybrać obszar tematyczny rozmowy eliminując powtarzające się najczęściej pytania już na poziomie IVR – kierując do konsultantów call center zmniejszą ilość połączeń.

Zaprojektowany przez Voicetel system, dostosowywany jest do konkretnych potrzeb firmy, pozwala na ograniczenie zatrudnienia w szeroko pojętych działach obsługi klienta zmniejszając tym samym koszty osobowe. Zautomatyzowane dialogi pozwalają na usprawnienie obsługi klienta i poprowadzenie klienta przez procesy sprzedażowe, rezerwacje, wyszukiwanie i filtrowanie wyników, reklamacji, uzyskania informacji czy wypełniania ankiet.

System w akcji możemy przetestować telefonując pod numer: 58 743 24 11.

Total
0
Shares
2 komentarzy
  1. Na to czekałem od dawna. W końcu mogę powiedzieć o co mi chodzi i natychmiast otrzymać odpowiedź. W dzień i w nocy. Testowy numer spełnił moje oczekiwania.
    Często zachodzi potrzeba dodzwonienia się do dostawcy usług: gazu, prądu, TV kablowej, kuriera i długo można wymieniać.
    Mam problem z zapamiętaniem numerków, gdy słyszę:
    Jeśli chcesz uzyskać informację o […] to naciśnij cyfrę […]
    Jeśli chcesz uzyskać informację o […] to naciśnij cyfrę […]
    .
    .
    .
    Po naciśnięciu cyfry pojawia się analogiczny system poleceń:
    Jeśli chcesz uzyskać informację o […] to naciśnij cyfrę […]
    .
    .
    .
    I tak przez wiele minut.
    Potem, czas oczekiwania na konsultanta to (np. 20) minut…
    Puszczają mi nerwy i odkładam słuchawkę. Sprawa nie załatwiona a czas połączenia wyskoczy na rachunku.

    A tu po prostu powiem o co mi chodzi i… to wszystko. Jedynie w sprawach trudnych połączy mnie z “konsultantem”.
    REWELACJA

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Branża cyfrowa: sektor nowych technologii staje się liderem zrównoważonego rozwoju w Polsce

Aby dokonała się ta trwała zmiana w podejściu do produktów i ekoprojektowania potrzebne są nie tylko ramy prawne, ale również poszerzanie świadomości społecznej i dodatkowe zachęty dla konsumentów, aby wybierali oni produkty trwalsze i przyjazne środowisku – wskazywał minister klimatu i środowiska Michał Kurtyka podczas konferencji Związku Cyfrowa Polska na temat zrównoważonego rozwoju, w której udział wzięli przedstawiciele polskiego sektora nowych technologii.
więcej

Startuje kolejna edycja „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe”

Ruszyła rejestracja do tegorocznej 22. edycji „Deloitte Technology Fast 50 Central Europe”, rankingu najszybciej rozwijających się firm technologicznych w Europie Środkowej. Promujący innowacyjność program, który skierowany jest zarówno do przedsiębiorstw o ugruntowanej pozycji na rynku, jak i tych, które działalność rozpoczęły stosunkowo niedawno, od ponad dwóch dekad organizuje firma doradcza Deloitte.