Voicetel zadebiutował

Gdańska spółka Voicetel Communications zadebiutowała w miniony wtorek na rynku NewConnect. Voicetel to dostawca głosowego interfejsu umożliwiającej automatyzację obsługi klienta.

Gdańska spółka Voicetel Communications zadebiutowała w miniony wtorek na rynku NewConnect. Voicetel to dostawca głosowego interfejsu umożliwiającej automatyzację obsługi klienta.

Asystent VT, czyli flagowy produkt spółki to narzędzie pozwalające na automatyzację popularnych operacji zachodzących na linii firma – klient. Udzielanie informacji o statusie przesyłki, rejestracja etc – to wszystko może być zastąpione przez system eliminując tym samym konsultanta telefonicznego.

Wdrożenie interfejsu głosowego w firmie telekomunikacyjnej pozwala na przykład głosowo wybrać obszar tematyczny rozmowy eliminując powtarzające się najczęściej pytania już na poziomie IVR[1] – kierując do konsultantów call center[2] zmniejszą ilość połączeń.

Zaprojektowany przez Voicetel system, dostosowywany jest do konkretnych potrzeb firmy, pozwala na ograniczenie zatrudnienia w szeroko pojętych działach obsługi klienta zmniejszając tym samym koszty osobowe. Zautomatyzowane dialogi pozwalają na usprawnienie obsługi klienta i poprowadzenie klienta przez procesy sprzedażowe, rezerwacje, wyszukiwanie i filtrowanie wyników, reklamacji, uzyskania informacji czy wypełniania ankiet.

System w akcji możemy przetestować telefonując pod numer: 58 743 24 11.

Słownik
1. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Total
0
Shares
1 comment
  1. Na to czekałem od dawna. W końcu mogę powiedzieć o co mi chodzi i natychmiast otrzymać odpowiedź. W dzień i w nocy. Testowy numer spełnił moje oczekiwania.
    Często zachodzi potrzeba dodzwonienia się do dostawcy usług: gazu, prądu, TV kablowej, kuriera i długo można wymieniać.
    Mam problem z zapamiętaniem numerków, gdy słyszę:
    Jeśli chcesz uzyskać informację o […] to naciśnij cyfrę […]
    Jeśli chcesz uzyskać informację o […] to naciśnij cyfrę […]
    .
    .
    .
    Po naciśnięciu cyfry pojawia się analogiczny system poleceń:
    Jeśli chcesz uzyskać informację o […] to naciśnij cyfrę […]
    .
    .
    .
    I tak przez wiele minut.
    Potem, czas oczekiwania na konsultanta to (np. 20) minut…
    Puszczają mi nerwy i odkładam słuchawkę. Sprawa nie załatwiona a czas połączenia wyskoczy na rachunku.

    A tu po prostu powiem o co mi chodzi i… to wszystko. Jedynie w sprawach trudnych połączy mnie z “konsultantem”.
    REWELACJA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Related Posts
Read More

Huawei: podsumowanie aktywności firmy w 2018 i plany na 2019 rok

Kończymy rok 2018 z bardzo dobrymi wynikami. Był to, mówiąc najprościej, rok pełen wrażeń. Nigdy nie przestaliśmy jednak iść naprzód, w związku z czym oczekuje się, że w 2018 r. przychody ze sprzedaży osiągną 108,5 miliarda dolarów amerykańskich, co oznacza wzrost o 21% w stosunku do roku poprzedniego – zwrócił uwagę Guo Ping, Rotating Chairman Huawei.