Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

routing połączeń

Wyznaczanie trasy i wysłanie nią połączeń telefonicznych. Koordynacją trasy połączeń zarządza urządzenie węzłowe, w którym kształtowany jest ruch sieciowy, nazywane jest routerem – jego rolę może pełnić np. komputer stacjonarny czy oddzielne dedykowane urządzenie.

Unified Factory wchodzi na rynek USA i Kanady

W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa coraz odważniej wchodzą na arenę międzynarodową. Poza rynkami europejskimi chętnie zdobywają kolejne kontynenty. Tym razem zarząd spółki Unified Factory S.A. podpisał list intencyjny inaugurujący proces wprowadzania na rynek amerykański i kanadyjski polskich rozwiązań technologicznych klasy Customer Service Automation.

W ostatnich latach polskie przedsiębiorstwa coraz odważniej wchodzą na arenę międzynarodową. Poza rynkami europejskimi chętnie zdobywają kolejne kontynenty. Tym razem zarząd spółki Unified Factory S.A. podpisał list intencyjny inaugurujący proces wprowadzania na rynek amerykański i kanadyjski polskich rozwiązań technologicznych klasy Customer Service Automation.

Obecnie ponad 90% przedsiębiorców chcąc wyróżnić się na tle konkurencji oferuje użytkownikom multikanałową komunikację. Dzięki wykorzystaniu narzędzi klasy Customer Service Automation firmy mają możliwość nie tylko budowania sprawnego dialogu z klientami, ale i kreowania pozytywnych doświadczeń zakupowych.

Unified Factory oraz amerykański Partner spółki planują zaspokoić tę potrzebę wdrażając narzędzia służące automatyzacji sprzedaży i obsługi klienta w oparciu o algorytmy pamięci asocjacyjnej na rynku amerykańskim i kanadyjskim.

Trwające negocjacje mają doprowadzić do wspólnego opracowania i wdrożenia strategii sprzedażowej, ułatwiającej przedsiębiorcom dostęp do narzędzia stworzonego przez Unified Factory S.A. Skala działalności Partnera oraz podmiotów z nim współpracujących obejmie początkowo około tysiąca klientów.

W zależności od potrzeb klienci będą mogli wdrożyć narzędzie w trzech modelach: SaaS[1], gdzie dystrybucja oprogramowania następuje w ramach chmury obliczeniowej, White Label oraz poprzez integrację z kanałami e-commerce przy wykorzystaniu technologii automatyzujących obsługę internetowych kanałów sprzedaży.

“Z uwagi na dobro prowadzonych negocjacji, do czasu zawarcia umowy, nie zostanie ujawniona nazwa Partnera działającego na rynkach amerykańskim i kanadyjskim” – wyjaśnia Prezes Unified Factory S.A. Maciej Okniński. Wszystko wyjaśni się jednak w ciągu sześciu miesięcy, ponieważ spółki deklarują dołożenie wszelkich starań, aby rozmowy zostały zakończone w tym czasie.

Unified Factory to producent i globalny dostawca technologii automatyzującej sprzedaż i obsługę klienta opartej na rozwiązaniach klasy Customer Service Automation i algorytmach pamięci asocjacyjnej. W 2015 roku spółka osiągnęła 2,4 mln zysku netto. Od 21 marca 2016 akcje spółki są notowane na rynku NewConnect.

Źródło: info.prasowe

Słownik
1. SaaS. Zobacz Software as a Service.
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Raport A.T. Kearney „Global Services Location Index” wskazuje automatyzację jako największe zagrożenie na rynku pracy

W wyniku automatyzacji, w ciągu najbliższych pięciu lat ubędzie 1 mln miejsc pracy tylko w czterech krajach. „Powstanie średnio jedno miejsce pracy związane z zarządzaniem procesami automatyzacji na każde cztery etaty, które będą nią zastąpione” — twierdzą autorzy raportu „Global Services Location Index”.