PGE Obrót otrzymała nagrodę PayU Lab Award w kategorii „eCustomer Experience – Energy”, za wdrożenie PGE eBOK oraz PGE mBOK. W konkursie wyróżnia się firmy, które przykładają szczególną wagę do stałego rozwijania nowoczesnych kanałów kontaktu z klientem.
PGE Obrót została wyróżniona w kategorii „eCustomer Experience – Energy” za stałe ulepszanie kanałów kontaktu z klientami, w szczególności za rozwiązanie PGE eBOK i PGE mBOK, które pozwalają m.in.: na sprawdzenie w dogodnym miejscu i czasie stanu rozliczenia, aktualnego salda, podanie wskazań licznika, na dokonywanie płatności elektronicznych, korzystanie z usługi PGE eFaktura, przedłużenie lub wybranie nowej oferty, a także możliwość zarządzania kilkoma kontami rozrachunkowymi jednocześnie bez konieczności przelogowania. Doceniono również atrakcyjny wygląd i innowacyjne funkcjonalności, w tym: możliwość powiązania profilu PGE eBOK z profilami na portalach Facebook i Google+, dzięki czemu można bezpośrednio przejść z poziomu swojego profilu na portalu społecznościowym do aplikacji PGE eBOK.
– Jako nowoczesna spółka wyznaczamy trendy i najwyższe standardy w branży energetycznej. Rozwijanie kanałów sprzedażowych i obsługowych w obszarze eCommerce, jest dla nas priorytetem. Klientowi należy zapewnić obsługę komplementarną, i taką właśnie staramy się realizować w ramach rozwiązania PGE eBOK oraz PGE mBOK – mówi Jerzy Hejnar, Wiceprezes Zarządu PGE Obrót.