SMB zaprezentowało finałową listę Telemarketera Roku 2016

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego SMB podało listę finalistów konkursu Telemarketer Roku. Kolejnym etapem jest są finałowe rozmowy, które jury konkursu przeprowadzi z laureatami tego etapu między 30 maja a 1 czerwca. Wyniki zostaną zaprezentowane na gali finałowej w czerwcu.

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego SMB podało listę finalistów konkursu Telemarketer Roku. Kolejnym etapem jest są finałowe rozmowy, które jury konkursu przeprowadzi z laureatami tego etapu między 30 maja a 1 czerwca. Wyniki zostaną zaprezentowane na gali finałowej w czerwcu.

Gratulujemy wszystkim telemarketerom. Bycie na liście finalistów to także ogromne wyróżnienie!

 

Kategoria: Windykacja

Kamil Kępiński BEST S.A.
Anna Szyc Bank BPH
Grzegorz Maliszewski BEST S.A.
Damian Wiśniewski Bank BPH
Magdalena Tomasik Credit Agricole Bank

 

Kategoria: Obsługa klienta

Krzysztof Gazda Orange Customer Service
Anna Bryll mBank Spółka Akcyjna
Filip Gotkiewicz Centrum Bankowości Bezpośredniej
Dorota Dzwonkowska Bank BPH
Filip Kutkowski Credit Agricole Bank

 

Kategoria: Sprzedaż Outbound

Łukasz Konarzewski T-Mobile Polska
Artur Zając UPC Polska
Konrad Sobczak T-Mobile Polska
Miron Szmytkiewicz Studio Moderna Polska
Milena Sulikowska Powszechny Zakład Ubezpieczeń
Marcin Grabski T-Mobile Polska

 

Kategoria: Sprzedaż Inbound

Brak zakwalifikowanych osób do finału

 

Kategoria: Helpdesk[1]

Katarzyna Hataś Centrum Bankowości Bezpośredniej
Marcin Ingersleben Centrum Bankowości Bezpośredniej
Tomasz Michalski Bank BPH
Beata Szwajdych Centrum Bankowości Bezpośredniej

 

Kategoria: Inne projekty

Magdalena Król Centrum Bankowości Bezpośredniej
Damian Markiewicz Credit Agricole Bank
Maria Paruch Centrum Bankowości Bezpośredniej
Maria Mikstein Alior Bank Spółka Akcyjna
Bartłomiej Tarasin Alior Bank Spółka Akcyjna

 
 

Słownik
1. Helpdesk. Zamiennie używane z nazwą “infolinia”. Helpdesk to wyspecjalizowana komórka w biurze obsługi klienta odpowiedzialna za pomoc klientom (najczęściej…
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *