Zbuduj swój personal branding dzięki Ambasadorowi Call Center

Udział w konkursie Ambasador Call Center może być wykorzystany przez uczestników-konsultantów jako ważny element Personal Branding. Spytaliśmy naszych ekspertów, dlaczego tak ważny w karierze zawodowej młodych ludzi jest obecnie Personal Branding.

Udział w konkursie Ambasador Call Center może być wykorzystany przez uczestników-konsultantów jako ważny element Personal Branding. Spytaliśmy naszych ekspertów, dlaczego tak ważny w karierze zawodowej młodych ludzi jest obecnie Personal Branding.

Agnieszka Brukszo – BrandU
Agnieszka Brukszo – BrandU

Dla mnie marka osobista zaczyna się przede wszystkim od tożsamości, od tego „kim jest człowiek?”. Zawsze pracuję nad marką osobistą metodą „inside-out”, czyli od wewnątrz do zewnątrz. Prowadzę autorski program budowania Marki Osobistej w oparciu o najważniejsze wartości, czyli nasze życiowe azymuty, talenty i atuty. Tworzą one w sumie Unikalny Kod Osobisty, ażebyśmy mogli jak najlepiej wyrazić siebie, pokazać światu swoją prawdziwą twarz. W momencie, kiedy jesteś naprawdę sobą, to nie masz żadnej konkurencji.

Dopiero na drugim etapie jest praca nad wizerunkiem i komunikacją. Nigdy w drugą stronę. W dzisiejszym świecie widzimy, jak wiele osób stara się budować szybką markę na bazie „jakiegoś” wizerunku pod „pewne” potrzeby. Przepada cała autentyczność. A autentyczność i spójność jest dzisiaj najważniejszą marką na świecie. To składniki wiarygodności, bez której nie ma więzi z klientem. Zbudowanie z kolei siebie na tej bazie jest unikalnością, bo nie ma dwóch takich samych osób, z tym samym zestawem wartości, talentów, cech i doświadczeń. Poza tym Marką już się jest, niezależnie od tego, czy się tego chce, czy nie, bo nie można się w świecie nie komunikować. O wiele lepiej jest być świadomym siebie i kierować swoją marką niż pozwolić, by marka kierowała nami.

Czyli, podsumowując co Ci daje Marka Osobista:

  • Twoja marka może stać się wartościowa (vide rodzina Beckham)
  • Twoja marka może Cię przeżyć (vide Einstein czy Kopernik)
  • Twoja marka pozwala na jasny przekaz (wyróżnik)
  • Twoje marka już tu jest – Ty już jesteś Marką 😉

 

 

 

Jerzy Ciszewski – wydawca www.publicrelations.pl
Jerzy Ciszewski – wydawca www.publicrelations.pl

W dzisiejszym świecie, w którym każdy może być medium i marką, działania dotyczące personal brandingu są koniecznością; dzięki sieci możemy badać i możemy być badani przez innych. Jak doskonale wszyscy wiemy, wszelkie aktywności w sieci są dla innych widoczne. Tym samym wszelka działalność, aktywności, historia kontaktów składa się na obraz danej osoby. Tym samym, przygotowując strategię komunikacyjną „dla siebie” i wdrażając ja później w życie, daje to nam szansę na sterowanie swoją karierą zawodową.

 

 

 

Zatem udział w wydarzeniach, kongresach, spotkaniach i konkursach branżowych jest szansą, aby zaprezentować samego siebie i swoje kompetencje. Te mogą oczywiście nabrać dodatkowego połysku gdy zostanie się wyróżnionym w konkursie Ambasador Call Center. Do dzieła!

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Jak “zapunktować” u przełożonego? Jak dostać awans?

Początek roku jest doskonałym czasem na to, by zaplanować rozwój swojej ścieżki kariery w firmie. Co sprawi, że zyskamy w oczach naszych przełożonych i otrzymamy upragniony awans? Poza konkretnymi wytycznymi związanymi ze stanowiskiem, o jakie się ubiegamy – są uniwersalne umiejętności pożądane przez pracodawców, m.in. dobra organizacja pracy czy znajomość języków obcych. To właśnie w ich doskonalenie warto zainwestować chcąc podnieść swoją pozycję na rynku pracy.
więcej

Połowa przedsiębiorstw stawia na Employer Branding, bo to konieczność

Ponad połowa pracodawców twierdzi, że ma strategię employer brandingową, a co czwarty nad nią pracuje – wynika z badania HRM Institute. Wiele firm prowadzi takie działania z doskoku. Ma to duże znaczenie na dzisiejszym trudnym rynku pracy. Zdaniem ekspertów negatywne opinie o firmie jako pracodawcy oraz brak odpowiednich działań w zakresie employer brandingu mogą oznaczać problemy w rekrutacji, ponieważ dla pracowników – poza wynagrodzeniem i benefitami – coraz bardziej liczą się wartości reprezentowane przez daną firmę i jej prestiż. Ponad 60 proc. śledzi informacje publikowane o ich pracodawcy przez osoby trzecie.
więcej

7 umiejętności idealnego konsultanta sprzedaży

Reprezentują markę. Stoją na pierwszej linii frontu w konfrontacji z klientem. Ich kompetencje warte są mniej więcej tyle samo, co wydajne i idealnie dostosowane oprogramowanie dla call center. Rola konsultantów sprzedażowych wydaje się być nie do przecenienia. Na jakie zalety powinny zwrócić uwagę firmy rekrutujące konsultantów? Oto 7 umiejętności, które powinien posiadać idealny kandydat.