Zbuduj swój personal branding dzięki Ambasadorowi Call Center

Udział w konkursie Ambasador Call Center może być wykorzystany przez uczestników-konsultantów jako ważny element Personal Branding. Spytaliśmy naszych ekspertów, dlaczego tak ważny w karierze zawodowej młodych ludzi jest obecnie Personal Branding.

Udział w konkursie Ambasador Call Center[1] może być wykorzystany przez uczestników-konsultantów jako ważny element Personal Branding. Spytaliśmy naszych ekspertów, dlaczego tak ważny w karierze zawodowej młodych ludzi jest obecnie Personal Branding.

Agnieszka Brukszo – BrandU
Agnieszka Brukszo – BrandU

Dla mnie marka osobista zaczyna się przede wszystkim od tożsamości, od tego „kim jest człowiek?”. Zawsze pracuję nad marką osobistą metodą „inside-out”, czyli od wewnątrz do zewnątrz. Prowadzę autorski program budowania Marki Osobistej w oparciu o najważniejsze wartości, czyli nasze życiowe azymuty, talenty i atuty. Tworzą one w sumie Unikalny Kod Osobisty, ażebyśmy mogli jak najlepiej wyrazić siebie, pokazać światu swoją prawdziwą twarz. W momencie, kiedy jesteś naprawdę sobą, to nie masz żadnej konkurencji.

Dopiero na drugim etapie jest praca nad wizerunkiem i komunikacją. Nigdy w drugą stronę. W dzisiejszym świecie widzimy, jak wiele osób stara się budować szybką markę na bazie „jakiegoś” wizerunku pod „pewne” potrzeby. Przepada cała autentyczność. A autentyczność i spójność jest dzisiaj najważniejszą marką na świecie. To składniki wiarygodności, bez której nie ma więzi z klientem. Zbudowanie z kolei siebie na tej bazie jest unikalnością, bo nie ma dwóch takich samych osób, z tym samym zestawem wartości, talentów, cech i doświadczeń. Poza tym Marką już się jest, niezależnie od tego, czy się tego chce, czy nie, bo nie można się w świecie nie komunikować. O wiele lepiej jest być świadomym siebie i kierować swoją marką niż pozwolić, by marka kierowała nami.

Czyli, podsumowując co Ci daje Marka Osobista:

  • Twoja marka może stać się wartościowa (vide rodzina Beckham)
  • Twoja marka może Cię przeżyć (vide Einstein czy Kopernik)
  • Twoja marka pozwala na jasny przekaz (wyróżnik)
  • Twoje marka już tu jest – Ty już jesteś Marką 😉

 

 

 

Jerzy Ciszewski – wydawca www.publicrelations.pl
Jerzy Ciszewski – wydawca www.publicrelations.pl

W dzisiejszym świecie, w którym każdy może być medium i marką, działania dotyczące personal brandingu są koniecznością; dzięki sieci możemy badać i możemy być badani przez innych. Jak doskonale wszyscy wiemy, wszelkie aktywności w sieci są dla innych widoczne. Tym samym wszelka działalność, aktywności, historia kontaktów składa się na obraz danej osoby. Tym samym, przygotowując strategię komunikacyjną „dla siebie” i wdrażając ja później w życie, daje to nam szansę na sterowanie swoją karierą zawodową.

 

 

 

Zatem udział w wydarzeniach, kongresach, spotkaniach i konkursach branżowych jest szansą, aby zaprezentować samego siebie i swoje kompetencje. Te mogą oczywiście nabrać dodatkowego połysku gdy zostanie się wyróżnionym w konkursie Ambasador Call Center. Do dzieła!

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Szkolenie dorosłych: tylko sesje po 20 minut

Zaproponowanie pracownikowi atrakcyjnej formy rozwoju to trudne wyzwanie dla menedżera. Osoba dorosła zachowuje skupienie zaledwie 20 minut, jeśli temat nie wzbudzi jej zainteresowania. Jak podaje portal Southtree, to o 12 minut mniej niż jeszcze dekadę temu. Aby zmierzyć się z tym problemem, warto znać cykl Kolba – metodę efektywnej nauki dla dorosłych.
Czytaj więcej

Brak strategii na przyciągnięcie i zatrzymanie pracownika

Rekordowo niskie bezrobocie sprawia, że firmy muszą się bardziej koncentrować na komunikacji z pracownikami i kandydatami do pracy. Employer branding, który umożliwia firmie pozycjonowane się jako atrakcyjny pracodawca, pomaga zahamować rotację pracowników i pozyskać fachowców na bardzo konkurencyjnym rynku pracy, a także ograniczyć koszty procesów rekrutacyjnych. Jednak pracodawcy powinni pamiętać o tym, że dla kandydatów coraz częściej liczą się nie tylko benefity czy wynagrodzenie, lecz także wartości, wpływ na organizacje i możliwości rozwoju.
Czytaj więcej

Budowanie customer experience trzeba zacząć od doświadczeń pracowników

Budowanie customer experience w czasach swobodnego dostępu do internetu jest ważniejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Łatwość w dotarciu do opinii i ocen innych konsumentów o marce i jej produktach może sprawić, że nieusatysfakcjonowany klient bez trudu przejdzie do konkurencji. Jak zadbać o to, żeby tak się nie stało? Trzeba zacząć od podstawy firmy, czyli pracowników i ich doświadczenia w miejscu pracy.