Connect with us

Zbuduj swój personal branding dzięki Ambasadorowi Call Center

PERSONAL BRANDING

Zbuduj swój personal branding dzięki Ambasadorowi Call Center

Udział w konkursie Ambasador Call Center może być wykorzystany przez uczestników-konsultantów jako ważny element Personal Branding. Spytaliśmy naszych ekspertów, dlaczego tak ważny w karierze zawodowej młodych ludzi jest obecnie Personal Branding.

Agnieszka Brukszo – BrandU

Agnieszka Brukszo – BrandU

Dla mnie marka osobista zaczyna się przede wszystkim od tożsamości, od tego „kim jest człowiek?”. Zawsze pracuję nad marką osobistą metodą „inside-out”, czyli od wewnątrz do zewnątrz. Prowadzę autorski program budowania Marki Osobistej w oparciu o najważniejsze wartości, czyli nasze życiowe azymuty, talenty i atuty. Tworzą one w sumie Unikalny Kod Osobisty, ażebyśmy mogli jak najlepiej wyrazić siebie, pokazać światu swoją prawdziwą twarz. W momencie, kiedy jesteś naprawdę sobą, to nie masz żadnej konkurencji.

Dopiero na drugim etapie jest praca nad wizerunkiem i komunikacją. Nigdy w drugą stronę. W dzisiejszym świecie widzimy, jak wiele osób stara się budować szybką markę na bazie „jakiegoś” wizerunku pod „pewne” potrzeby. Przepada cała autentyczność. A autentyczność i spójność jest dzisiaj najważniejszą marką na świecie. To składniki wiarygodności, bez której nie ma więzi z klientem. Zbudowanie z kolei siebie na tej bazie jest unikalnością, bo nie ma dwóch takich samych osób, z tym samym zestawem wartości, talentów, cech i doświadczeń. Poza tym Marką już się jest, niezależnie od tego, czy się tego chce, czy nie, bo nie można się w świecie nie komunikować. O wiele lepiej jest być świadomym siebie i kierować swoją marką niż pozwolić, by marka kierowała nami.

Czyli, podsumowując co Ci daje Marka Osobista:

  • Twoja marka może stać się wartościowa (vide rodzina Beckham)
  • Twoja marka może Cię przeżyć (vide Einstein czy Kopernik)
  • Twoja marka pozwala na jasny przekaz (wyróżnik)
  • Twoje marka już tu jest – Ty już jesteś Marką 😉

 

 

 

Jerzy Ciszewski – wydawca www.publicrelations.pl

Jerzy Ciszewski – wydawca www.publicrelations.pl

W dzisiejszym świecie, w którym każdy może być medium i marką, działania dotyczące personal brandingu są koniecznością; dzięki sieci możemy badać i możemy być badani przez innych. Jak doskonale wszyscy wiemy, wszelkie aktywności w sieci są dla innych widoczne. Tym samym wszelka działalność, aktywności, historia kontaktów składa się na obraz danej osoby. Tym samym, przygotowując strategię komunikacyjną „dla siebie” i wdrażając ja później w życie, daje to nam szansę na sterowanie swoją karierą zawodową.

 

 

 

Zatem udział w wydarzeniach, kongresach, spotkaniach i konkursach branżowych jest szansą, aby zaprezentować samego siebie i swoje kompetencje. Te mogą oczywiście nabrać dodatkowego połysku gdy zostanie się wyróżnionym w konkursie Ambasador Call Center. Do dzieła!

Karol Bancerz

Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Od lutego 2019 także wydawca pierwszego informacyjnego serwisu o sztucznej inteligencji – AIworld.pl. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o.o.

Skomentuj

POPULARNE

To Top