Ile zyska bank dzięki Customer Experience?

Amerykańska firma consultingowa Temkin Group policzyła ile może przynieść wdrożenie Customer Experience w średniej wielkości banku.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Amerykańska firma consultingowa Temkin Group policzyła ile może przynieść wdrożenie Customer Experience[1] w średniej wielkości banku. Co prawda przedstawione prze Temkin Group dane dotyczą rynku amerykańskiego, to można je minimalnie odnieść do polskich realiów.

Według Temkin Group bank o średnim obrocie 1 miliarda dolarów rocznie może liczyć na dodatkowy przychód w skali trzech lat w wysokości 613 mln dolarów z ryku kart kredytowych i 588 mln dolarów z produktów bankowych.

Najwięcej wg. Temkin Group zyskają hotele, wypożyczalnie samochodów, linie lotnicze i restauracje szybkiej obsługi (w każdym około 750 mln dolarów, a hotele ponad 824 mln dolarów).

Słownik
1. Customer Experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *