Słuchaj głosu Klienta w świecie komunikacji omnichannel

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Gromadzenie wiedzy o zachowaniach i potrzebach klientów to pierwszy krok do dostarczania doskonałej obsługi klienta.

Od strony technologicznej   VoC[1] to platforma, której zadaniem jest gromadzenie i przetwarzanie wszystkich informacji zwrotnych  otrzymanych od klientów we wszystkich kanałach komunikacji. Dzięki temu konsultanci w każdym momencie na bieżąco korzystają z dogłębnej informacji o zachowaniach klientów.

Wiedza, jaką firmy gromadzą i analizują, a potem dzięki niej optymalizują procesy, przekłada się na znaczne sukcesy sprzedażowe przy jednoczesnej minimalizacji kosztów.

  • W jaki sposób można zbierać od klientów informacje zwrotne z różnych źródeł: email, SMS czy IVR[2]?
  • Jak wykorzystywać narzędzia Performance Analytics, by w pełni zrozumieć potrzeby klientów?

Na te i inne pytania odpowie Simon Vostry z Zoom International podczas webinarium, które odbędzie się 27 kwietnia, we wtorek, o godzinie 17.00

 

Zarezerwuj miejsce już dziś on-line.

 

Słownik
1. VoC. Voice of the Customer to proces zbierania i analizowania opinii klientów w celu określenia ich potrzeb, preferencji i…
2. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *