Gromadzenie wiedzy o zachowaniach i potrzebach klientów to pierwszy krok do dostarczania doskonałej obsługi klienta.
Od strony technologicznej VoC[1] to platforma, której zadaniem jest gromadzenie i przetwarzanie wszystkich informacji zwrotnych otrzymanych od klientów we wszystkich kanałach komunikacji. Dzięki temu konsultanci w każdym momencie na bieżąco korzystają z dogłębnej informacji o zachowaniach klientów.
Wiedza, jaką firmy gromadzą i analizują, a potem dzięki niej optymalizują procesy, przekłada się na znaczne sukcesy sprzedażowe przy jednoczesnej minimalizacji kosztów.
- W jaki sposób można zbierać od klientów informacje zwrotne z różnych źródeł: email, SMS czy IVR[2]?
- Jak wykorzystywać narzędzia Performance Analytics, by w pełni zrozumieć potrzeby klientów?
Na te i inne pytania odpowie Simon Vostry z Zoom International podczas webinarium, które odbędzie się 27 kwietnia, we wtorek, o godzinie 17.00
Zarezerwuj miejsce już dziś on-line.