Customer Experience – modny slogan czy rzeczywistość?

O Customer Experience[1] mówi się całkiem sporo. W połowie listopada podczas konferencji zorganizowanej przez Algotech Polska miała miejsce specjalna debata, podczas której zaproszeni goście zastanawiali się, czy CX[3] to tylko modny slogan, czy może jednak rzeczywistość.W debacie udział wzięli:

  • Michał Gramatnikowski – Play
  • Yuri Drabent – Izobar Polska
  • Karol Bancerz – callcenternews.pl
  • Zsolt Fekete – Algotech Polska
  • Maciej Buś –  Forum Call Center[2]
  • Zbyszek Marcinkowski – Algotech Polska

Słownik
1. Customer Experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. CX. Zobacz customer experience. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *