Dwie wysoko notowane firmy technologiczne, ZOOM International – międzynarodowy dostawca rozwiązań przeznaczonych dla contact center[3] i środowisk Unified Communication i Teleopti – dostawca rozwiązań WFM[5] ogłosiły podpisanie globalnej umowy OEM.
Teraz klienci contact centers i back office[4] mają teraz dostęp do kompleksowego pakietu ZOOM Workforce Optimization[1] (WFO[6]), obejmującego nagrywanie rozmów, zarządzanie jakością, analizę opinii klientów (Voice of the Customer[2]), e-Learning, analitykę mowy, Business Intelligence i systemy WFM m.in. dla platformy Cisco Unified Contact Center Express i Enterprise.
“Współpracowaliśmy wcześniej z Teleopti przy wdrożeniach na całym świecie.”- mówi Simon Vostry, założyciel i dyrektor generalny ZOOM International – “Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że teraz nasza współpraca została sformalizowana. Nasze firmy dzielą tę samą wizję działania opartego o jakość obslugi i satysfakcję klienta, dlatego lubimy razem pracować ” – dodaje Simon Vostry.
Współpraca obu firm sięga 2012 roku, kiedy to wspólnie wdrożono produkt na rynku amerykańskim. Efektywność i jakość wspólnych działań znalazła odzwierciedlenie w obecności firm w prestiżowym Magic Quadrant for Customer Engagement Center Workforce Optimization w 2012, 2013 i 2014 roku.
Obie firmy zostały docenione przez analityków branżowych z DMG Consulting LLC, w ostatnim raporcie ” Product and Market reports for WFO and WFM”. Koncentracja na dostarczaniu produktów wspartych doskonałą obsługą klienta zaowocowała wysokimi notowaniami wśród konkurencji. W ocenie ogólnej satysfakcji klientow z wdrożonych rozwiązań Teleopti znalazła się na 1 miejscu wśród 9 dostawców rozwiązań WFM, a ZOOM, również na 1 miejscu, pokonał 13 dostawców systemów WFO.
– “Warto dodać, że ZOOM WFM może działać w innych środowiskach – dodaje Michał Chojnacki, Sales Director Poland & Baltics w ZOOM. – Oferujemy nasze rozwiązania za pośrednictwem rozległej sieci dostawców i integratorów, wdrażających oprócz technologii Cisco między innymi Avaya czy Genesis. Konsekwentnie koncentrujemy się na stałym ulepszaniu naszych produktów, przywiązujemy wielką wagę do tego, by były one doskonale zintegrowane i przetestowane wraz z każdą aktualizacją rozwiązania naszego Partnera technologicznego”.
W następstwie zawartej umowy współpracy obie firmy, dzieląc te same wartości i pasję do innowacji, będą współdziałać globalnie. Teraz, pod nazwą ZOOM Workforce Management powered by Teleopti, produkty są dostępne za pośrednictwem globalnej sieci certyfikowanych partnerów ZOOM.