ZOOM i Teleopti ogłosiły podpisanie globalnej umowy OEM

Dwie wysoko notowane firmy technologiczne, ZOOM International – międzynarodowy dostawca rozwiązań przeznaczonych dla contact center[3] i środowisk Unified Communication i Teleopti – dostawca rozwiązań WFM[5] ogłosiły podpisanie globalnej umowy OEM.

 

Teraz klienci contact centers i back office[4] mają teraz dostęp do kompleksowego pakietu ZOOM Workforce Optimization[1] (WFO[6]), obejmującego nagrywanie rozmów, zarządzanie jakością, analizę opinii klientów (Voice of the Customer[2]), e-Learning, analitykę mowy, Business Intelligence i systemy WFM m.in. dla platformy Cisco Unified Contact Center Express i Enterprise.

 

Współpracowaliśmy wcześniej z Teleopti przy wdrożeniach na całym świecie.”- mówi Simon Vostry, założyciel i dyrektor generalny ZOOM International – “Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że teraz nasza współpraca została sformalizowana. Nasze firmy dzielą tę samą wizję działania opartego o jakość obslugi i satysfakcję klienta, dlatego lubimy razem pracować ” – dodaje Simon Vostry.

Współpraca obu firm sięga 2012 roku, kiedy to wspólnie wdrożono produkt na rynku amerykańskim. Efektywność i jakość wspólnych działań znalazła odzwierciedlenie w obecności firm w prestiżowym Magic Quadrant for Customer Engagement Center Workforce Optimization w 2012, 2013 i 2014 roku.

 

Obie firmy zostały docenione przez analityków branżowych z DMG Consulting LLC, w ostatnim raporcie ” Product and Market reports for WFO and WFM”. Koncentracja na dostarczaniu produktów wspartych doskonałą obsługą klienta zaowocowała wysokimi notowaniami wśród konkurencji. W ocenie ogólnej satysfakcji klientow z wdrożonych rozwiązań Teleopti znalazła się na 1 miejscu wśród 9 dostawców rozwiązań WFM, a ZOOM, również na 1 miejscu, pokonał 13 dostawców systemów WFO.

 

– “Warto dodać, że ZOOM WFM może działać w innych środowiskach – dodaje Michał Chojnacki, Sales Director Poland & Baltics w ZOOM. – Oferujemy nasze rozwiązania za pośrednictwem rozległej sieci dostawców i integratorów, wdrażających oprócz technologii Cisco między innymi Avaya czy Genesis. Konsekwentnie koncentrujemy się na stałym ulepszaniu naszych produktów, przywiązujemy wielką wagę do tego, by były one doskonale zintegrowane i przetestowane wraz z każdą aktualizacją rozwiązania naszego Partnera technologicznego”.

 

W następstwie zawartej umowy współpracy obie firmy, dzieląc te same wartości i pasję do innowacji, będą współdziałać globalnie. Teraz, pod nazwą ZOOM Workforce Management powered by Teleopti, produkty są dostępne za pośrednictwem globalnej sieci certyfikowanych partnerów ZOOM.

Słownik
1. Workforce Optimization. (inaczej optymalizacja zasobów pracy) to proces, którego celem jest maksymalizacja wykorzystania i efektywności zasobów pracy w organizacji. Obejmuje…
2. Voice of the Customer. Inaczej (VOC) to proces zbierania i analizowania opinii klientów w celu określenia ich potrzeb, preferencji i oczekiwań dotyczących…
3. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
4. back office. Dział firmy / organizacji odpowiedzialny za realizację procesów posprzedażowych. Dba o prawidłowy przebieg procesu obsługowego. Do zadań pracowników…
5. WFM. Inaczej Workforce Managment – zestaw czynności potrzebnych do opracowania planu zatrudnienia i grafików pracy. WFM to także narzędzie…
6. WFO. (inaczej Workforce Optimisation) to podejście do zarządzania zasobami ludzkimi w contact center, które ma na celu zoptymalizowanie wydajności…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *