2015 Contact Center Techology Awards dla ZOOM

Rozwiązanie Zoom Quality Management Suite ZOOM zostało uhonorowane nagrodą „2015 Contact Center[1] Technology Award”. Nagroda jest przyznawana dorocznie przez TMC – globalną firmę medialną, największego dostawcę wiadomości i artykułów związanych z branża technologiczną i telekomunikacyjną za najlepsze rozwiązania dla contact center.

Dziesiąta edycja konkursu, zaprezentowana przez CUSTOMER Magazine, nagrodziła rozwiązania, które uznano za najbardziej wyjątkowe oraz tych dostawców, którzy przyjęli technologię jako kluczowe narzędzie prowadzące do doskonałości w obsłudze klienta.

– “Ta nagroda wyróżnia dostawców jako innowatorów i liderów w branży contact center i obsługi klienta,” powiedział Rich Tehrani, prezes TMC. – Zobowiązuje laureatów do nieustającej poprawy obsługi klienta poprzez innowacyjną technologię.”

– “To wielki zaszczyt otrzymać tak prestiżową nagrodę dla całej naszej oferty produktów ZOOM QM Suite,” -powiedział Simon Vostry, założyciel i dyrektor generalny ZOOM. – Ciężko pracowaliśmy, aby nasi klienci mogli sie cieszyć łatwym z obsłudze rozwiązaniem pozwalającym na zrozumienie potrzeb i poprawę satysfakcji ich klientów. Wykorzystujemy ZOOM QM SUITE również wewnętrznie do obsługi ponad tysięcznej liczby własnych klientów. Osiągnęliśmy wysoki wskaźnik satysfakcji klienta (NPS[2]=73%), dlatego wierzymy, że ZOOM jest liderem programowania dla contact center”.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. NPS. z ang. net promotion score. NPS to syntetyczny wskaźnik kondycji naszej marki, ale w szerszym ujęciu również narzędzie…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *