Miało być lepiej, a jest jak zwykle… tak klienci mogą skwitować ostatnie problemy wynikające z połączenia banków BGŻ i BNP Paribas. I oczywiście nie było żadnej awarii. Problem dotyczy byłych klientów banku BGŻ, którzy otrzymali karty kredytowe przed połączeniem z BNP Paribas. Aby klient uzyskał informację na temat swojej karty kredytowej musi udać się do oddziału banku – nie ma możliwości uzyskania informacji na infolinii.Problemem są kody weryfikacyjne, których klienci banku BGŻ z oczywistych względów nie otrzymywali (otrzymywali je klienci BNP Paribas).
Jeżeli więc nie posiadaliśmy wcześniej konta w BNP, nie będziemy mieli także specjalnego kodu. – No to w takiej sytuacji takich kodów pan nie będzie miał. A te kody umożliwiłyby wgląd w pana dane na infolinii, abyśmy mogli sprawdzić, co ewentualnie mogło być przyczyną, że pan nie mógł użyć karty. Niestety nie uda mi się pomóc – informuje osoba w call center[1].
Z informacji, jakie uzyskaliśmy od rzecznika prasowego BGŻ BNP Paribas – Aleksandra Myczkowska – bank zapewnia, że obecnie intensywnie pracuje nad naprawą tej sytuacji.