Adecco rekrutuje pracowników dla T-Mobile

T-Mobile poszukuje ambitnych i zmotywowanych osób do pracy na stanowisku konsultanta ds. obsługi klienta i sprzedaży w swoich centrach biznesowych ulokowanych w Warszawie i Łodzi. Call center jest obecnie najszybciej rozwijającym się kanałem obsługi klienta oraz procesu sprzedaży.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

T-Mobile poszukuje ambitnych i zmotywowanych osób do pracy na stanowisku konsultanta ds. obsługi klienta i sprzedaży w swoich centrach biznesowych ulokowanych w Warszawie i Łodzi. Call center[1] jest obecnie najszybciej rozwijającym się kanałem obsługi klienta oraz procesu sprzedaży.

 

 

W Polsce wskaźniki dotyczące rynku pracy dla młodych osób na tle Europy (aktualny poziom wynosi w całej Unii 21,2%) wyglądają trochę lepiej, ale wynik 21,1% w przypadku naszego kraju sytuuje nas w środku europejskiej stawki, więc wiele jest jeszcze do zrobienia. Kolejny już rok z rzędu to instytucje publiczne oraz przedstawiciele przedsiębiorstw muszą się zmierzyć ze zjawiskiem bardzo wysokiego bezrobocia wśród osób młodych. Branża call center z pewnością stanowi idealne rozwiązanie dla pracowników z mniejszym doświadczeniem. Obecnie sektor call center w Polsce liczy ok. 200 tys. osób zatrudnionych i w dalszym ciągu dynamicznie się rozwija – szacuje się, że jest to poziom ok 5% r/r. Praca w tym zawodzie wciąż wzbudza wiele emocji. Należy jednak podkreślić, że jest to sektor rynku, który oferuje sporo miejsc pracy, co w obecnej sytuacji ekonomicznej jest niezwykle istotne. Praca na stanowisku konsultanta ds. sprzedaży jest wymagająca, ale daje wiele możliwość, m.in.: szybki start zawodowy, nabycie doświadczenia, możliwość poznania wielu branż, procesów sprzedażowych oraz sposobu obsługi klienta.

– Obecnie poszukujemy 50 nowych pracowników na stanowisko konsultanta ds. sprzedaży w dwóch lokalizacjach, w Warszawie i Łodzi. Pracownicy będą zatrudnieni bezpośrednio przez T-Mobile na umowę o pracę. W pierwszym okresie będzieto stanowisko młodszego konsultanta z wynagrodzeniem podstawowym 2 200 zł brutto, niezależnie od lokalizacji na okres 7 miesięcy. Dodatkowo do wynagrodzenia doliczyć należy premie uzależnione od jakości i efektywności prowadzonych rozmów. Po tym czasie, jeżeli T-Mobile decyduje się na przedłużenie umowy z danym pracownikiem zostanie z nim zawarta umowa na czas nieokreślony z podwyżką do 2 400 zł brutto i awansem na stanowisko Konsultanta. – mówi Bartosz Kaniewski, Specjalista ds. rekrutacji BPO i SCO w Adecco Poland. – Szukamy przede wszystkim osób zmotywowanych i ambitnych, które są zainteresowane stałą pracą dającą możliwość stabilizacji i niezależności finansowej.

Specjaliści doświadczeni w tym kanale sprzedaży wciąż są pilnie poszukiwani,a ich zarobki mogą sięgać nawet kilku tysięcy złotych miesięcznie.

– Pracownicy call center na początku swojej kariery zawodowej mogą zarobić do dwukrotności miesięcznego wynagrodzenia podstawowego. Takie zarobki gwarantują premie, które są przyznawane od ilości nowych, pozyskanych kontraktów, które mogą wynieść nawet do 3 000 zł. Doświadczeni na rynku pracy konsultanci
ds. sprzedaży w Polsce potrafią wypracować premie od sprzedaży na poziomie 7 000 czy nawet 8000 tys. złotych miesięcznie, a ich zarobki sięgają nawet kilkunastu tysięcy złotych wliczając w to wynagrodzenie podstawowe
podkreśla Bartosz Kaniewski.

 

 

Słownik
1. Call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *