Jasiek Mela otworzył "infolinię" dla osób po amputacji kończyn

Amputacja ręki czy nogi to nie jest typowy zabieg medyczny. To odcięcie cząstki ciała – tak ważnej dla człowieka. Dlatego fundacja Jaśka Meli „Poza Horyzonty” uruchamiają infolinię dla pacjentów i ich rodzin dotkniętych lub zagrożonych amputacją.

Amputacja ręki czy nogi to nie jest typowy zabieg medyczny. To odcięcie cząstki ciała – tak ważnej dla człowieka. Dlatego fundacja Jaśka Meli „Poza Horyzonty” uruchamiają infolinię dla pacjentów i ich rodzin dotkniętych lub zagrożonych amputacją.

 

Choć idea warta uwagi i zasługująca na uznanie w oczach przedstawicieli branży call center[1] powoduje uśmiech. Dlaczego? Bo infolinia to dwa numery telefonów komórkowych i dyżur dwóch osób odbierających telefony.

 

W wywiadzie dla dziennikarzy portalu Wirtualna Polska, Weronika Grudek, koordynator ds. Pomocy we wspomnianej fundacji mówi: – Na naszej infolinii pracują konsultanci, którzy mają wiedzę i doświadczenie przy pracy z ludźmi po amputacji. Z psychologami umawiamy bezpośrednio, jeśli widzimy taką potrzebę. Często ją sami proponujemy, ponieważ zwykłe ludzkie problemy są dużo trudniejsze po utracie dłoni czy nogi. Życie wywraca się do góry nogami, a my staramy się „poukładać w głowie” myśli, by pacjent mógł żyć normalnie. Trzeba wiedzieć, że duża część osób po zabiegach, to ludzie powyżej 50. roku życia, którzy kończyny stracili w wyniku choroby krążenia czy cukrzycy. Im żyje się zupełnie inaczej, niż młodym – kończy Gurdek.

 

Telefonować możemy na numery tel.: 511 496 523 lub 509 404 140. Infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00.

 

Te dwa numery to zwykłe telefony komórkowe. Cel jest bezsprzecznie słuszny – więc może za pośrednictwem naszego serwisu zachęcimy przedstawiciela branży CC lub dostawcy rozwiązań dla branży o wsparcie technologiczne, które ułatwi pracę wolontariuszom fundacji.

 

 

 

 

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Czy warto budować zaufanie w contact center?

Contact Center to pierwszy front. Obszar, na którym przedsiębiorstwa pokazują ludzką twarz. Wizerunek marki to nie tylko obecność sympatycznego konsultanta zawsze do usług. Skuteczne budowanie zaufania to sposób na zjednanie i przywiązanie klienta, a także droga do umocnienia zespołu.